יום חמישי, 9 במרץ 2017

מענה טלפוני



אין תחליף ליחס אנושי
כשאנחנו רוצים ליצור קשר עם חברה, משרד או עסק מסוים, אין דבר מתיש יותר ממענה אוטומטי. צריך להקשיב באדיקות לכל האפשרויות, לאחר מכן להקיש את השלוחות המתאימות ובסוף להשאיר הודעה ולקוות שיחזרו אליך. מעט מאוד אנשים ממשיכים עם המענה האוטומטי וגם אלו שממשיכים מתייאשים. בדיוק כמו שאתם לא מעוניינים בקבלת מענה כזה, אל תעשו זאת ללקוחות שלכם שמחפשים אתכם גם אם מדובר מחוץ לשעות הפעילות. מענה טלפוני אנושי פותר את הבעיה הזו בפשטות ובעלות נמוכה מאוד. 

אין תחליף לשיחה אם אדם בצד השני
אין תחלי למענה אנושי שנותן יחס טוב ותשובות ברורות על כל שאלה וגם אם לא תהיה תשובה והעסק יחזור ללקוח במועד מאוחר יותר, הלקוח ייצא עם תחושה טובה שהיה לעסק אכפת ממנו. בצורה זו העסק לא מאבד לקוחות וכך יכול להתרחב ולהגדיל את היקף השירות שהוא נותן. שירות מענה טלפוני מציג את תסריט השיחה שאתם תבחרו, פותר בעיות של אי זמינות, של תמיכה שלא קשורה לשירותי העסק עצמו, יכול להוות כמוקד תלונות וכך כל משרד או עסק קטן יכול לתפקד כעסק גדול.

ניהול שוטף של העסק שלך
בעזרת מענה טלפוני תוכל לקבל סדר וארגון בעבודה מול בעלי מקצוע אחרים, מול עסקים אחרים ומול לקוחות כך שהעבודה עצמה בשגרה השוטפת לא נפגעת. העסק יוצא מורווח מכל הכיוונים גם בנוגע לעלויות שלו שקטנות משמעותית, גם בשקט העבודה שהוא מקבל וגם בלקוחות מרוצים. מענה טלפוני ניתן במשך 24 שעות ביממה לפי דרישת העסק ויכול להכיל גם פתיח או מוזיקת רגע לפי בחירה. מענה זה מעולה לא רק לעסקים אלא גם לאירועים ממוקדים יותר כמו אישורי הגעה לאירועים כמו חתונה או כנס, מוקד חירום ועוד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה