יום שני, 13 במרץ 2017

הלוואות על חשבון קרן השתלמות



עלייתו של עולם היזמות

עולם היזמות צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות.

 אנשים צעירים רבים נוהרים לחברות סטארט-אפ רבות אשר מציעות להם לקחת חלק בפיתוחים ובתהליכים, שמעבר להיותם רווחיים כלכלית לעוסקים בהם, עשויים לשפר את חיי החברה בתחומים רבים.




חלקים רבים בחברה התקבעו על מגמה מסוימת בתהליך החיים – לימודי תיכון, צבא, לימודים אקדמאיים, עבודה מסודרת – חלק מהתהליכים מצריכים הלוואות על חשבון קרן השתלמות

אנשים אלה נמצאים בסביבת עבודה יציבה, אולם פעמים רבות לא מסוגלים להתפתח מקצועית וכלכלית מעבר למסגרת בה נמצאים. עם התפתחות המדיה התקשורתית, הן בתחום תשדירי הטלוויזיה והן בתחום אינטרנט מהיר, תחום היזמות הפך לבולט יותר מאי פעם. יזמים צעירים מנסים למצוא את נקודות הפרצה, אשר יציתו במוחם את הרעיון לפיתוחו של מוצר חדש, כל זאת ללא צורך להשתמש באמצעים קיצוניים יחסית כמו הלוואות על חשבון קרן השתלמות. מובן כי לאינטרנט, ובמיוחד לאינטרנט המהיר באזורים רבים בעולם, קיים תפקיד חשוב בחשיפתם של היזמים לרעיונות שונים ומגוונים.
רק לא מכבר מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, ביקש לספק אינטרנט מהיר לאזורים נידחים באפריקה. לשיטתו, סיפוק אינטרנט מהיר לאזורים אלה יסייע לאנשים בהתמודדות עם הקשיים הרבים איתם מתמודדים, וחשוב מכך, יאיץ בהם את יצר היזמות במטרה לייצר לעצמם חיים טובים יותר. 

למרות היוקרה הפוטנציאלית, ידוע כי מרבית עסקי היזמות שקמים אינם מצליחים להתקיים לאורך זמן. 

הסיבות לכך מגוונות, אולם מובן כי ההיבט הכלכלי הוא גורם חשוב לכך. המדינות מבינות זאת, ולכן מנסות לסייע מבחינה כלכלית לעסקים אלה, הן באמצעות הקלת המסים והן באמצעות מתן הצעות שונות כמו הלוואות על חשבון קרן השתלמות. מהלכים כמו לקיחת הלוואות על חשבון קרן השתלמות עשויים להקל במידה רבה על צבירת החובות שהיזמים נקלעים אליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה