יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

כיסוי סולארי לבריכה



כיסוי סולארי לבריכה

הכיסוי שישנה את איכות הרחצה

כירים את זה שאתם נכנסים לבריכה והיא קרה בצורה בלתי נסבלת? זה מצב עגום מאוד ולמעשה גם בימי הקיץ, למרות החום הרב שיש בחוץ, יש סיכוי שזו תהיה המציאות שלכם. במקום להמשיך לסבול אפשר להתקדם לכיסוי סולארי לבריכה שיספק לכם איכות רחצה מדהימה ומים נעימים גם כשקר בחוץ. כיסוי סולארי לבריכה הוא למעשה כיסוי שקוף ומיוחד שמונע את יציאת החום משטח הבריכה ומאפשר לקרני השמש להמשיך לחדור דרכו בגלל השקיפות שלו מה שיוצר מעין אפקט חממה למים בבריכה. כל מה שנותר זה להסיר את הכיסוי ולהיכנס לבריכה וכשמסיימים להחזיר אותו תוך כמה שניות. 




פשוט להנחה ויעיל לאורך זמן

כיסוי סולארי לבריכה הוא רב שימושי כיוון שבנוסף לשמירה על חום המים הוא מאפשר לכם ליהנות מבריכה נקייה. בכל מקרה מומלץ לכם לרכוש כיסוי לבריכה אז כיסוי סולארי יספק לכם פעולה כפולה. במקום לתת לחרקים לשחות במים ולעלים שנושרים להיכנס לבריכה ולגרום לכם לתחזוקה קשה ותמידית, כיסוי סולארי לבריכה נותן לכם ליהנות מאיכות גבוהה יותר של שימוש. הכיסוי השקוף מאפשר לכם ליהנות גם מעיצוב נהדר לבריכה גם כשהיא מכוסה כאשר הוא עדיף מכל הכיסויים האחרים בדמות ברזנט או PVC שקיימים בשוק.

כיסוי שמתאים בדיוק לגודל הבריכה

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לבחור כיסוי סולארי לבריכה שלא מתאים לגודלה באופן מדויק. כשבוחרים כיסוי גדול מידי הוא לא חוסם בצורה מושלמת את פני המים ולמעשה חום יכול לצאת מהמים ולהיקלע באוויר שבין הכיסוי לבריכה דבר שמוריד מהאפקטיביות שלו. כשהכיסוי לא מכסה את פני המים לחלוטין, החום יוצא מהאזור שאינו מכוסה וגם הלכלוך ימצא את דרכו במהרה כדי לזהם את המים ולגרום לכם לנקות במרץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה