יום שבת, 12 במאי 2018

הלוואות בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה

מהם הלוואות בערבות המדינה?

הלוואות בערבות המדינה הן ההלוואות הכי נוחות שתוכלו לקבל. הלוואות כאלו יכולות להיות עד גבול של 8- אלף שקלים אך זה די והותר לעסק קטן שרוצה להתחיל לעשות עסקים בכל תחום ללא הגבלה על עיסוקו. הלוואות בערבות המדינה למעשה פותרות את הבעיה הכי גדולה של יזמים מתחילים- הביטחונות והערבויות. כדי לקבל סכום גדול מהבנק עליכם להציג ערבויות שתוכלו להחזיר אותם. הערבויות האלו יכולות להיות נכס, דירה או הון עצמי. אם אין לכם, המדינה כאן בשבילכם בתהליך די קצר.




מדוע הלוואות אלו אטרקטיביות במיוחד?

הלוואות בערבות המדינה אטרקטיביות במיוחד כיוון שהן מספקות לכם הלוואה נוחה בריבית נמוכה יחסית, ובלי שאתם צריכים להציג ערבויות גדולות. אם אתם רוצים לקבל 80 אלף שקלים אתם יכולים להציג רק 10 אחוז מהערבויות הדרושות ואת השאר המדינה תציג. למעשה הערבויות שאתם צריכים להציג יהיו בדרך כלל 20-30 אחוזים מההון שאתם מבקשים, זה משתנה לפי גוף המימון, ואז יוצא שאתם צריכים רק כמה אלפים בודדים כדי לקבל את מה שאתם רוצים. שימו לב שלא כל מי שזכאי לקבל ויש לעבור ועדה מיוחדת שמתאמת בין המדינה לבנקים.

מה המדינה מרוויחה מזה?

מה המדינה מרוויחה כשהיא נותנת הלוואות בערבות המדינה? היא מרוויחה עוד יזמים. עוד יזמים זה למעשה מילה ביטוי נרדף לעוד תעסוקה. המדינה רוצה שאנשים יהיו יזמים, היא רוצה שאנשים יעשו עסקים וייצרו עוד מקומות עבודה והיא רוצה שאנשים יתפרנסו בכבוד ויפתחו את השווקים שגם ייצרו תחרות שתוריד מחירים. המדינה מרוויחה כלכלה פורה יותר ולכן היא מעודדת אתכם לפתוח את העסקים שלכם כאשר אם תעמדו בכל הקריטריונים, אתם תוכלו לקבל מימון נוח מאוד בחסות המדינה ולהתחיל ברגל ימין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה