יום חמישי, 10 במאי 2018

שימושיו השונים של סנטף


לוח הסנטף יכול להיות שימושי למגוון רחב של מקומות. הנה כמה מהמקומות שבהם הוא יכול לעזור גם במתאר העסקי, התעשייתי ואפילו במגזר הפרטי אצלכם בגינה.

הסנטף בשימוש בתעשייה ובמבני ציבור
אין ספק שמבחינת התעשייה מדובר בחומר מהפכני ולא סתם הוא מגלגל מיליארדי דולרים בשנה. המפעלים שמייצרים את לוחות סנטף מרוויחים לא מעט כיון שהוא שימושי מאוד, הרבה יותר מזכוכית שלה תכונות לא הולמות את התעשייה. לוח הסנטף חזק ועמיד ויכול להיות עמיד ושימושי גם בטמפרטורות בטווח די גדול כאשר תנאי קיפאון ותנאי חום גבוהים לא יפגעו בו כלל עד גבול גבוה מאוד שמתאים לתעשיות רבות. החוזק שלו והמחיר הזול שלו הופכים אותו למעולה לקירוי, כמו למשל במפעלים ובמבני ציבור כל שאור טבעי יכול לחדור.

שימוש בעולם העסקים
גם המגזר העסקי כמו המגזר התעשייתי משתמש בלוחות סנטף איכותיים שמשמשים אותו למגוון שימושים כאשר חלק ניכר מחלונות הראווה עשויים ממנו. הסנטף יכול להיות בעל חדירות של 90 אחוזים לאור מה שלמעשה יכול לחסוך באנרגיה למסעדות רבות מה גם שהמחיר שלו זול יותר. אם נוסיף לכך את תכונות העמידות שלו והקלות שלו נבין מדוע הוא נפוץ כל כך.

שימוש במגזר הפרטי
במגזר הפרטי השימושים של הסנטף מעטים יותר כיוון שמלבד סככות אין איפה לשלב אותו. כמובן שאפשר למקם אותו גם בתור חלונות אם כי במתאר הביתי והפחות קשה מבחינת תכונות דרושות, אפשר לקנות זכוכית שתהיה מספיק טובה בלי סכנה ממשית לשבירתה ומראה יוקרתי יותר. במגזר הפרטי לוח הסנטף שימושי בדרך כלל ליצירת סככה לחנייה או סככה מעל לפרגולה כי מדובר בלוחות עדינים ביותר שקשה מאוד לראות, מה שהופך את הסככה לעמידה גם כנגד הגשם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה