יום שבת, 12 במאי 2018

הובלות סטודנטים

הובלות סטודנטים

אם שמעתם פעם על הובלות סטודנטים הגיע הזמן שתכירו את הפרטים הקטנים יותר. מהן בדיוק ההובלות האלו ולמי הן מיועדות? מה אפשר להוביל בהם וכמה הן באמת עולות שאומרים שהן אטרקטיביות במיוחד? הנה כל התשובות לשאלות החשובות הללו.




מהן הובלות סטודנטים ולמה קוראים להן כך?

הובלות סטודנטים הן למעשה הובלות קטנות. הובלה זו נקראת כך בגלל שהיא לרוב פונה לקהל הצעיר ובעיקר לסטודנטים אך זו טעות נפוצה ובסיסית במיוחד לחשוב שרק סטודנטים בהצגת כרטיס סטודנט יכולים להשתמש בהן. הובלות קטנות נועדו לפריטים ספורים, שיכולים להיות שידה, ארון, טלוויזיה וגם כמה ארגזים. לא מדובר על שירות משלוחים אלא על שירות הובלות על כל מה שמשתמע מכך: שירותי פירוק והרכבה, אריזה וכמובן מנוף אם צריך.

מה אפשר להוביל בהובלות סטודנטים?

בהובלות סטודנטים ניתן להוביל כל מה שרוצים. רוב ההובלות מתבצעות למעונות סטודנטים אך במציאות בשנים האחרונות גם לא מעט צעירים אחרי תואר וגם זוגות צעירים משתמשים בהם, בגלל שהם לרוב גרים בדירות שכורות כבר מגיעות מרוהטות. הפריטים הנפוצים ביותר בהובלות סטודנטים הם טלוויזיה, מקרר, שידה ומזרון אך אפשר למעשה להוביל כל מה שרוצים על ידי שירות חשוב זה.

כמה עולות הובלות סטודנטים?

הובלות סטודנטים למעשה חייבות להיות אטרקטיביות במחיר כי זה כל העניין שלהם. הובלה לפריט בודד היה אפשר לעשות מאז ומתמיד אך לרוב היה נהוג שהתעריף יהיה גבוה יותר כי ככל שיש יותר פריטים, ההובלה משתלמת יותר לחברה ההובלות כי היא גם ככה ממלאת משאית. הובלות סטודנטים יכולות לנוע מ-100 שקלים ועד 400 שקלים כאשר ב-400 שקלים אפשר להעביר ארון גדול כולל פירוק והרכבה עד לבית הלקוח, כאשר 100 שקלים היא בדרך כלל הובלה פשוטה יותר כמו מקרר קטן או טלוויזיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה