יום שבת, 4 באוגוסט 2018

מי צריך להתייעץ עם עו"ד המכון הרפואי?


עו"ד המכון הרפואי הוא איש מקצוע עם רקע משפטי מתאים שמאפשר לו לייצג אנשים שנמצאים תחת סכנה של פסילת רישיון. בשביל להבין מי צריך להתייעץ עם עורך דין מן הסוג הזה צריך לחזור אחורה ולהכיר את המאפיינים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, כמו גם את המנדט שניתן לו מטעם גופים רשמיים במדינה ובעיקר מטעם משרד הרישוי.

באופן כללי, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גוף שאמור לאתר נהגים עם ליקויים בריאותיים, הפרעות נפשיות או בעיות אחרות שעלולות להשפיע על ההתנהגות בעת הנהיגה. מטרת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא לאתר נהגים כאלה בשלב מוקדם על מנת למנוע מהם להוציא רישיון נהיגה, כמו גם לבדוק האם יש מקום להחזיר להם רישיון לאחר פסילה.

תפקידו של עו"ד המכון הרפואי כולל ייצוג של הלקוח והכנת חוות דעת רפואית פרטית שמאפשרת לו להתמודד עם דרישות הוועדה. במילים אחרות, כל מי שמזומן לוועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים צריך להיות שיהיה לו ייצוג הולם וכאן נכנס לתמונה השירות של עורך הדין.

קהל היעד של עו"ד המכון הרפואי
עו"ד המכון הרפואי יכול בראש ובראשונה לייצג אנשים בעלי רישום פלילי, או כאלה שיש להם בעיות נפשיות ומסוכנות לציבור אך הם בכל זאת מעוניינים להוציא רישיון נהיגה. קהל יעד אחר שצריך להתייעץ איתו הם בעלי עבירות תנועה רבות ופסילות רישיון, גברים ונשים עם מחלות קשות ומסוכנות, אנשים שסובלים מבעיות לב וקשישים שמבקשים להוציא רישיון בגילאים מבוגרים.

בנוסף, עו"ד המכון הרפואי מייצג לעיתים קרובות נהגים שצברו נקודות רבות, נרקומנים, אלכוהוליסטים ומי ששוחררו מצה"ל על רקע בעיות קשות או נפשיות ובאישור של קצין בריאות הנפש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה