יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

ספות עור


קנייה של ספות עור יכולה להיות צעד חכם לעיצוב יוקרתי בסלון ויש כאלו שיתייחסו לאירוע הזה כרגע מרגש. ספות עור הן חלומם של ישראלים רבים הרי מדובר במערכת ישיבה לא זולה שיכולה להגיע למחיר של למעלה מ-20 אלף שקלים בדגמים היוקרתיים. איך נזהה ספה מעור מזויף או שאינו איכותי?
האם המקום ממנו אנו רוכשים מוכר ונראה אמין?

אי אפשר לקנות מוצר יוקרתי ואיכותי כמו ספות עור בלי לבחון את זהות המוכר לעומק. יכול להיות שהמקום ממנו אתם קונים הוא אחד המקומות הכי מומלצים שיש ויכול להיות שהוא מקום לא אמין וגם חוות הדעת הספורות שיש עליו יהיו שליליות. חשוב מאוד שתחשדו במקום עד להסרת הספק לגבי האמינות שלו כי אתם בוודאי לא רוצים לקנות ספות עור שאינן מקוריות או שהעור עצמו אינו איכותי.


האם יש תו תקן לספה והאם היא מרגישה כמו עור?

תו תקן לספה יכול לספר לכם הרבה על הספה. כל מוצר בישראל חייב להיות מלווה באישור של מכון התקנים כאשר ספת עור ללא תקן צריכה להדליק אצלכם נורת אזהרה. חשוב לזכור שמעבר לתקן יש עוד מבחן אחד משמעותי כדי שתוכלו לבדוק מה איכות ספות עור והוא מבחן המגע. אם הספה מרגישה לכם כמו עור איכותי ונעים למגע, ככל הנראה מדובר במוצר איכותי ומקום אמין.

מה המחיר של הספה?

אול הפרמטר הזה ייראה לכם מבלבל כי הרי מקומות לא אמינים ואף רמאים שמוכרים ספות עור מזויפות יכולים להציע מחירים גבוהים כי אם כבר מרמים, אז עד הסוף. בכל זאת המחיר של הספה יכול להיות עדות לאיכות שלה כאשר מחר נמוך מידי צריך להדליק אצלכם נורת אזהרה, כמובן התחשב בשאר הפרמטרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה