יום שני, 13 באוגוסט 2018

חרוזים

מה אפשר לעשות עם חרוזים?
חרוזים הופיעו על במת ההיסטוריה לפני אלפי שנים ומאז ומעולם שימשו כאמצעי קישוט. בין היתר, הם עשויים חומרים שונים וניתן למצוא אותם מזכוכית, פלסטיק, פימו, אבן ואפילו אבני חן, אבנים יקרות, זרעים, מתכות, עיסת נייר, עץ שרף ועוד. המאפיין המשותף לכל סוגי החרוזים הוא שתמיד מדובר בחפץ בעל חור שעובר דרכו, מה שמאפשר להשתמש בהם בצורות שונות.

את החרוזים מחברים בדרך כלל לחרוזים אחרים. כאן השאלה היחידה היא מה המטרה הסופית של השימוש בחרוזים והאם מעוניינים ליצור מראה אחיד, או לחילופין מראה אקלקטי שבו כל חרוז מיוצר מחומרי גלם אחרים ונראה שונה. כמו כן, ניתן לבחור באיזה חוט להשתמש ולהשוות בין חרוזים בגודל שבין מילימטרים בודדים ועד מספר סנטימטרים.


מלבד האמור לעיל, אפשר להשתמש בחרוזים על מנת לשלב אותם על גבי בגדים. כאן השימוש הוא לא פרקטי אלא אסתטי ולכן יש גם כאלה שבוחרים באבני חן. העלות של השימוש בחרוזים שמיוצרים מאבני חן נקבע לפי ערך האבן, והוא גם כן יכול לנוע בין מחירים נמוכים לגבוהים במיוחד.

כל מה שכדאי לדעת על חרוזים

כדאי לדעת שחרוזים אמנם שימשו כבר בתקופות פרהיסטוריות לצרכי אמנות, שיבוץ בתכשיטים וביגוד, אך עם הזמן החל השימוש בהם להופיע על גבי חפצי נוי, אביזרים וחפצים שימושיים. כאן מדובר הלכה למעשה על חרוזים שמשולבים בתוך אביזרי דת ולא נדיר למצוא כאלה שהפכו להיות חלק מאלמנטים דקורטיביים שמיועדים לעיצוב הבית.

בשורה התחתונה, חרוזים כאן כדי להישאר ורק צריך לשמור על ראש פתוח על מנת להשתמש בהם. הדגש צריך להיות על האיכות של אבני החן ועל מידת ההתאמה שלהם לשימוש המועדף על ידי הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה