יום שני, 20 באוגוסט 2018

היתרונות של טיולים לפיליפינים


איי הפיליפינים קורצים כיום לגברים ונשים בגילאים שונים והם מציעים מגוון רחב של מסלולי טיול, אטרקציות ופעילויות. מלבד טיסות ישירות שיוצאים מישראל לפיליפינים כמעט לכל אורך השנה, קיימת גם אפשרות של חיסכון בהוצאות וטיסה לאזור דרך יעדי ביניים באירופה. בנוסף, ניתן לרכוש חבילות נופש שכוללות בתוכן מלון או לעיתים השכרת רכב ויש כמובן חברות שמארגנות טיולים בצורה מסודרת לקבוצות.

היתרון העיקרי של טיולים לפיליפינים הוא שניתן למצוא בהם סוגים שונים של פעילויות. סביר להניח שכל מי שמגיע לאזור ימצא אטרקציה שעולה בקנה אחד עם הצרכים שלו, עם ההעדפות האישיות ועם מסגרת התקציב. כמו כן, בשנים האחרונות נפתחו איי הפיליפינים לתיירים מכל רחבי העולם ונרשמה השקעה מאסיבית בתשתיות. גם מבחינת ביטחון הרבה יותר נוח לטייל כיום בפיליפינים מאשר בעבר והתיירים יודעים זאת.



טיפים לקראת ארגון הטיול
מי שרוצה לנצל את היתרונות של טיולים לפיליפינים יכול לעשות זאת באופן ספונטני: ישראלים לא צריכים אשרת כניסה כדי להיכנס לפיליפינים והם יכולים לקבל אותה מיד עם הנחיתה בשדה התעופה. האשרה ניתנת עבור ישראלים עם דרכון בתוקף של חצי שנה ממועד הכניסה והיא מיועדת לתקופה של 59 יום.
עוד טיפ חשוב לקראת טיולים לפיליפינים הוא לרכוש את המטבע המקומי טרם הנחיתה. אפשר כמובן להחליף כסף גם במנילה או באיים הגדולים של הפיליפינים, אך לרוב זה יהיה כרוך בתשלום עמלה גבוהה יותר. את החלפת הכסף מראש ניתן לבצע במוקדים ייעודיים ובבנק הדואר, או להתייעץ עם אנשי מקצוע ונציגי חברות נסיעות.

לסיכום, יש הרבה מה לעשות בפיליפינים וכדאי לנצל את זה על מנת לתכנן טיול. הטיולים מתאימים לקהלי יעד שונים והם משתלמים כלכלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה