יום שבת, 8 בינואר 2011

לעוף על המיליון


התוכנית לעוף על המיליון היא מעין קרובת משפחה של התוכנית אל תפיל את המיליון. אחרי שערוץ 2 הצליח להביא אל המסך כל כך הרבה שעשועונים מצחיקים, החליטו גם בערוץ 10 להרים את הכפפה ולתת פייט אמיתי חזרה.
 
המנחה של התוכנית לעוף על המיליון הוא ירון ברובינסקי. מדובר על שחקן מוכשר במיוחד אשר טווה את דרכו אט אט בטלוויזיה וגם בקולנוע. הכישרון של ירון בא לידי ביטוי ביכולת שלו ליצור סמול טוק במצבים רבים, יש לו היכולת להצחיק ולהיות מעניין וממש כמו אברי גלעד, הוא מצליח להציג המון חכמה, קצת טירוף והמון חן על המסך.
  
חוקי המשחק של התוכנית לעוף על המיליון 

מטרת המשחק לעוף על המיליון היא פשוטה למדי. מתמודד אחד עוד מול 10 מתמודדים אחרים. בכל שאלה הם נלחמים ראש בראש כאשר מוקצבות להן 20 שניות לענות על כל שאלה. אם אותו מתמודד אינו עונה על התשובה נכון או אם הוא לא מצליח לענות על התשובה, הוא נופל.
מתוך לעוף על המיליון

 
לכל אחד מהמתמודדים ניתן מטבע שסכומו נע בין שקל אחד לחמשת אלפים שקלים. סכום הזכייה הסופי הנו מיליון שקלים. לאותו מתמודד שעומד מול עשרת המתמודדים האחרים ישנה אפשרות להעביר את השאלה במידה והוא לא יודע את התשובה עליה. כמו כן, הוא יכול להשתמש בעזרה זו רק פעם אחת.

למה כדאי לראות את התוכנית לעוף על המיליון ?

את התוכנית לעוף על המיליון כדאי לראות כי מדובר בתוכנית קלילה למדי. לא מדובר כאן על שאלות מסובכות ללא הגבלת זמן כמו בתוכניות אחרות. בתוכניות אלו המתמודדים חושבים המון זמן עד שהם עונים על כל שאלה וצופים רבים אינם מעוניינים בסחיבת התוכנית בצורה כזו.

בתוכנית לעוף על המיליון מדובר על מהירות אחרת לגמרי. יש לכל מתמודד עשרים שניות לענות על השאלה ולכן הצופה לא מוצא את עצמו משתעמם. למרות שאנחנו מדברים על תוכנית בה השאלות קלות למדי אנו גם מדברים על לחץ רב שמופעל עליהם ולכן חשוב לציין באותה הנשימה כי עצם המעמד, העובדה שהם נמצאים בטלוויזיה, האנשים הרבים בתוכנית, הקהל וכמובן הרצון הגדול להרוויח כסף גדול (ומגבלת הזמן של 20 השניות) הופכים את השאלות לקשות למדי. 

מדובר על תוכנית קלילה למדי והיא מתאימה לכל המשפחה, השאלות מותאמות לכל גיל והצופה בבית ל פעם תופס את ראשו ושואל כיצד יתכן כי המתמודדים לא זוכרים את התשובות. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה