יום שני, 31 בינואר 2011

שולחן מנהלים


שולחן מנהלים הוא אותו שלחן גדול שיש בחדר מנהלים במשרדים. זה יכול להיות שולחן צנוע יותר או פחות אך אין ספק כי הוא חייב להיות מרשים יותר משאר הריהוט במשרד וזאת משום שחדר המנהל עצמו צריך להיות מעט יותר מרשים.

שולחן מנהלים אמור לשמש בראש ובראשונה את המנהל. עליו להיות נוח לעבודה, מרווח ומותאם לציוד המנהל. עליו להיות מתאים מבחינת הגודל, הצבע וכמובן המבנה. עליו לשרת את כל צרכיו של המנהל ולהיות מספיק מרשים לפגישות העסקים.



אנחנו רואים פעמים רבות בסרטים שולחן מנהלים עמוס ניירות ועטים ואין ספק כי שולחן מנהלים איכותי ומותאם אמור לצמצם תופעה זו עד לאפס. למעשה, הוא אמור לשרת את כל צרכיו של המנהל וזאת כי שיוכל לבצע את עבודתו החבושה בנוחות.

סוגים של שולחן מנהלים

יש הרבה סוגים של שולחנות מנהלים ובראש ובראשונה יש לדעת כי הם מורכבים מסוגים שונים של עצים. יש עצים כבדים יותר כמו עץ המהוגוני ויש עצים קלילים יותר כמו עץ האורן.

מבחינת סוגי העצים יש לומר כי עץ מלא הוא תמיד מומלץ יותר וזאת משום שלטווח הארוך הוא עמיד הרבה יותר מעצים אחרים. כמו כן, יש לקחת בחשבון שעובדה זו מייקרת אותו.

שולחן מנהלים יכול להגיע בשלל עיצובים שונים, יש שולחנות מאורכים וללא מגירות, יש עם מגירות, יש שולחנות עם מראה יותר טבעי ויש עם מראה מעובד, יש שולחנות להן מדפים ויש שולחנות עם מקום לשים את המקלדת או מכשירי משרד אחרים וכן הלאה.

כיצד יש לבחור שולחן מנהלים ?

בעת בחירת שולחן מנהלים רצוי לשים לב לכמה נושאים. בראש ובראשונה יש לבחון את הציוד הנוסף במשרד ואת עיצוב החדר, יהיה זה לא אסתטי להניח שולחן שאינו מתאים לעיצוב הכולל של המשרד, במידה ועדיין אין ציוד נוסף יש להתאים אותו לשולחן המנהלים בשלב מאוחר יותר או לבצע את ההתאמה יחד.

שולחן מנהלים  


נושא חשוב נוסף אותו יש לבחון בטרם בחירת השולחן הוא גודל המשרד. רצוי מאוד להתאים את השולחן לגודל החדר שכן זה יכול להשפיע רבות על העיצוב. שולחן גדול מאוד בחדר קטן יראה לא טוב בדיוק כמו ששולחן מאוד קטן בחדר גדול יראה.

זכרו שחנויות הרהיטים מאוד גמישות וניתן להזמין כל שולחן באיזה גודל שתרצו, בדרך כלל גם ניתן להוסיף, להוריד או לבטל חלקים מסוימים שאינם מוצאים חן בעינכם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה