יום ראשון, 9 בינואר 2011

מתקשרים


מתקשרים הם מדריכים רוחניים העוזרים לנו להבין את עצמנו ואת התהליכים שאנו עוברים בחיינו. כל אחד יכול לתקשר ואפשר ללמוד את דרכי התקשור.   ככל שהאדם נמצא בדרגה רוחנית גבוהה כך גוברות יכולות התקשור שלו.   המתקשרים פועלים באמצעות החושים הנוספים שבהם ניחנו המקשרים, חושים מעבר לחמשת החושים הרגילים.

מתקשרים - מהם אמצעי התקשור 

  • האמצעי הפופולארי ביותר של המתקשר הוא המודעות. באמצעות מודעות מפותחת יכול המתקשר להאזין לעצמו, לחוות את המציאות הפיזית, לחוש, להרגיש ולקבל מסרים מנחים ומדריכים.
  • יש מתקשרים הפועלים באמצעות חלומות ויש הפועלים באמצעות קלפים. בחירת הקלף באופן אקראי מובילה את המתקשר ומנחה אותו אל ההבנה ואל המסרים .

      

  • את המסרים אפשר לקבל באמצעות שאלות. המתקשר מעביר את השאלה ומקבל את התשובה העוסקת בתחום שבו הוא נשאל.

  • יש מתקשרים הפועלים בעזרת אבנים בעלות סגולות מיוחדות. בחירת סוג האבן מנחה את המתקשר ומבהירה לו את הכיוון ואת המסרים.
  • מתקשרים רבים מבין המתקשרים הרבים משלבים שיטות שונות בתקשור. בעזרת אנרגיות, בעזרת ראייה על חושית, בעזרת מודעות ואלמנטים נוספים יכולים המתקשרים לקבל את המסרים המבוקשים.
  •  לא כל מתקשר יכול לקבל מסר לפי הזמנה. הרבה מתקשרים טוענים כי את המסרים הם מקבלים באופן ספונטאני ובשעות בלתי צפויות.
מתקשרים


מתקשרים - על התקשור בראי היהדות

·     היהדות אוסרת את התקשור עם העולמות העליונים. בלשון היהדות איסור זה נקרא "העלאה באוב". לפי ההלכה אסור להטריד את נשמות הנפטרים השוכנות בעולם האמת. לעתים מתקשרים רבים מספרים כי נשמות המתים מתגלות אליהם בחלום ומעבירות להם מסרים מבלי שנשאלו ומבלי שהוטרדו. במקרים של התגלות בחלום, מומלץ  לשאול את חכמי היהדות ולהתייעץ אתם כדי להבין את החלום או את המסר המועבר.

·     יש שתי גישות ביהדות האוסרות את התקשור. הרמב"ם, רבי משה בן מימון, טוען כי תקשור הוא דברי הבל, אין בו אמת ואין לעסוק בשטויות . לעומתו הרמב"ן, רבי משה בן נחמן, מאמין כי יש דרכים ויש ערוצי קשר עם גורמים רוחניים עליונים, אך על האדם המאמין להימנע מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה