יום ראשון, 13 במרץ 2011

הרווק 2



לפני המון שנים יצאה אמריקה התוכנית הרווק. כמו אש בשדה קוצים היא הצליחה לכבוש את הקהל האמריקאי אחריה וזאת למרות שבסך הכול מדובר על רוו אחד וכמה נשים שרוצות לצאת איתו. מה שהופך את התוכנית למעניינת היא העובדה שכל הנשים חיות יחד באותה התקופה ובכל שבוע הרווק שולח לא מעט מהן חזרה הביתה.

הרווק 2 הולכת להגיע אלינו לאחר עונה אחת מוצלחת של הרווק בשנה שעברה, בעבר הייתה עוד תוכנית שנקראה "קחי אותי שרון" וגם היא הייתה דומה רק שהיה מדובר בה ברווקה ולא ברווק.



אז מה קרה בעונה שקדמה לעונה של הרווק 2 ?

קרו הרבה דברים. הביאו לנו את גיא גיאור, מי שיש לו זיכרון טוב יזכור שהוא היה אחד המתמודדים בתוכנית הישרדות. מדובר על בחור צעיר ויפה תואר, נטורופת במקצועו אשר מחפש את אהבת חייו עמה הוא יוכל להתחתן ולהביא ילדים.

אל התוכנית הגיעו צעירות ישראליות רבות, כולן יפות ומיוחדות בדרכן שלהן. בתחילה גיא ניפה חלק לא מבוטל מהן, לאחר מכן נשארו עוד עשרים בנות ולאט לאט, בכל שבוע הלכו עוד בחורה ועוד בחורה, עד שהוא נשאר עם עוד כמה, הכיר אותן לעומק במסגרת של דייטים אישיים, הכיר את משפחותיהן ולבסוף בחר בדפנה.

ממש אחרי התוכנית התחילו ספקולציות לגבי טיב הקשר בניהם. נדמה כי רואים אותם רק באירועים מתוקשרים יחד וגם אז הם לא נראים כמו בני זוג. האם זה סיכום על ההפקה ? האם מדובר על תרגיל יחצני ? כנראה שרק ימים יוכלו לומר. בינתיים זה נראה כאילו התוכנית הצליחה למצוא לשניים אהבה.

למה לראות את הרווק 2 ?

מי שפספס את העונות הקודמות לעונה של הרווק 2 ולמי שלא מכיר את הפורמט האמריקאי יכול להיות בטוח שלא מדובר כאן על תוכנית שנועדה לגרום לנו להשכיל. לא מדובר כאן על מקבילית המוחות ולמעשה ניתן לומר שמדובר יותר בשעשועון.

הרווק 2


התוכנית נועדה לתת לנו זמן מסך מהנה, מצחיק וקליל במיוחד, כמו כל תוכנית ריאליטי אחרת. היא מומלצת במיוחד לכל מי שנהנה לראות עשרות נשים יפות רודפות אחרי גבר אחד, נשים שרבות זו עם זו על ליבו של אהובן וכמובן גבר שנאלץ לוותר על לא מעט נשים משובחות לאורך הדרך בניסיון למצוא את האחת שמתאימה לו בין ים הנשים אשר מנסות להרשים אותו.

תגובה 1:

  1. כל כך שמחתי לשמוע שלבסוף התכנית הרווק ביצע חתונה עם בחירת ליבו בתכנית, מחכה לרווק 3.

    השבמחק