יום שלישי, 22 במרץ 2011

מגדת עתידות



מגדת עתידות זהו מושג נרחב הכולל בתוכו את כל ההתמחויות הקשורות למיסטיקה ולגילוי העתיד, כמו אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור, קריאה בכף יד, בקפה וכן האלה. מגדת עתידות נחשבה מאז שחר ההיסטוריה האנושית למומחית היודעת את התשובות לכל השאלות ויכולה לראות את עתידם של האנשים. 

גם, היום, בעידן הטכנולוגיה והעולם הווירטואלי, ההתעניינות בעולם הרוחני לא פוחתת אלא מתגברת ככל שעולה המודעות שלנו למהות החיים ולמקומנו בחברה האנושית וביקום בכלל. גם קצב החיים המודרני המאלץ רבים מאיתנו להרגיש כמו אצני מרתון למרחקים ארוכים ובלתי נגמרים, גורם לנו להיעזר במיסטיקנים כאלה ואחרים במטרה בכל זאת להבין לאן אנו רצים.


 

מגדת עתידות – אסטרולוגית

מגדת עתידות מתחום האסטרולוגיה יכולה לסייע לנו רבות בבחירת הדרך הנכונה בחיים ובהתלבטות בשאלות המטרידות את נפשנו. במקרה הזה זו לא סתם מגדת עתידות רגילה, הנעזרת בעזרים כמו קפה, כדור בדולח או קלפי טארוט, אלא אסטרולוגית המבססת את המידע שלה על חישובים מתמטיים מדויקים הקשורים למיקום הכוכבים בשמיים ולפרטי הלידה של אדם זה או אחר. 

אסטרולוגית יכולה לבנות עבורכם מפה אישית או זוגית, וגם יכולה להכין מפה בריאותית באמצעותה ניתן לגלות מחלות כרוניות ולהזהיר את האדם בפני מחלות צפויות. היום אפשר אפילו לקבל את כל השירותים הללו באמצעות רשת האינטרנט, מבלי להיפגש עם האסטרולוגית באופן אישי.

מגדת עתידות  - נומרולוגית

נומרולוגית, גם היא יכולה להיות מגדת עתידות מצוינת, שתגלה לכם את גורלכם באמצעות השימוש בתאריך לידתכם ובעוד כמה תאריכים חשובים בחייכם, כמו למשל תאריך החתונה או תאריך לידתם של הילדים. 

למעשה, תחום הנומרולוגיה, בדומה לאסטרולוגיה, נחשב לאחד העתיקים בעולם ששימש את האנושים לא רק לצרכיהם האישיים אלא גם לצורך קבלת החלטות גורליות שהכריעו את גורלן של אומות. נומרולוגיה מייחסת משמעות מיסטית לכל אחד מהמספרים מ-1 עד 10, כאשר את המספרים מקבלים על ידי חיבור של כל ספרות המרכיבות את תאריך הלידה של האדם.

מגדת עתידות – מתקשרת

לגבי מגדת עתידות מתחום התקשור, להבדיל מאסטרולוגית ונומרולוגית, לא משתמשת במספרים ולא נ.צ. של כוכב זה או אחר, אלא משתמשת בכוחות הרוחניים שלה ליצירת קשר על ישויות עליונות. היא יכולה לעשות את התקשור באמצעות ציור, כתיבה או חלימה, ויכולה לקבל מסרים עבור אנשים אחרים. 

מדובר במסרים הנשלחים לנו מקורבי משפחה שכבר לא בין החיים או ממדריכים רוחניים המשגיחים על כל אחד מאיתנו מרחוק אך לא תמיד יכולים לתקשר איתנו באופן אישי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה