יום ראשון, 13 במרץ 2011

היפה והחנון 3


הסיבות הרבות לצפות בתוכנית היפה והחנון 3

כיף לראות נשים יפות בטלוויזיה, עוד יותר כיף לראות אותן לצד חנונים שמאבדים את עשתונותיהם. זה אולי מה שהופך את התוכנית היפה והחנון 3 לתוכנית שכל כך הרבה אנשים מחכים לה. אחרי שבעונה הראשונה טעמנו מהקונספט האמריקאי משהו של התוכנית, למדנו בעונה השנייה שאפשר להצליח בפעם השנייה הרבה יותר טוב.

הקאסט של העונה השנייה מושלם ואין ספק שאלכס (אלצ'קו) וליטל עושים עבודת קודש למפיקים שכן הם שני טיפוסים שהעם התחבר אליהם, התחברת אליהם כל כך עד כי בפורים הקרוב תוכלו לראות תחפושות שלהם, הם הפכו לסלבריטאים ובכל מקום אנו יכולים לראות חיקויים שלהם, אפילו בארץ נהדרת.



היפה והחנון 3 – מה יהיה הקונספט ?

אותו הדבר בדיוק רק עם אנשים שונים. זה הקונספט של התוכנית עוד מהעונה הראשונה ואין ספק שמשהו בנוסחה הזו עובדת. זוגות של מתמודדים, חנון ויפה, נלחמים באתגרים שכליים ופיזיים כדי לעבור לשלב הבא. בכל פעם זוג אחד יזכה בחסינות ובכל שבוע זוג אחד יעזוב את הווילה אחרי ששאר החברים בחרו בו ללכת.

אנו יכולים לראות שבכל פעם שמישהו הולך, משתנה מעט יחסי הכוחות בבית, גם הבנים וגם הבנות בוחנים מי מאיים עליהם, על מי הם יוכלו לסמוך, מי יגרום להם לצאת מהכלים ומי יכול להיות האחד שיפיל אותם שנייה לפני הגמר.

הרבה דברים מונחים כאן על הכף אך מה שמדרבן את כולם הוא הפרס הכספי הגבוהה בתום התוכנית – 200,000 שקלים לזוג.

למה כדאי לכם לראות את היפה והחנון 3 ?

את התוכנית היפה והחנון 3 כדאי לראות כי היא קלילה, מצחיקה ובמידה מסוימת משקפת לנו מי אנו כחברה וכיצד אנו נוטים להטמיע סטריאוטיפים באנשים. היא נותנת לנו להכיר שני סוגי טיפוסים שמסקרנים אותנו ולמרבית הצופים אין הכרות עם עולם החנונים או היפיפיות ולכן הם מקבלים שתי ציפורים במכה אחת.

היפה והחנון 3


במהלך התוכנית מתמודדים הבנים עם משימות מאתגרות מעולם הדייטים, משימות פיזיות קשות ואילו הבנית מצידן מתמודדות עם משימות שדורשות מהן להפעיל את השכל.  

במהלך התוכנית הראשונה ואף השנייה ראינו שנרקמו זוגות, בין אם למטרת יחסי ציבור ובין אם למטרת האהבה לכשעצמה, אך זה היה מרתק לראות כיצד הזוגות הללו מתמודדים עם השוני הגדול בניהם וכיצד הם מתמודדים עם הזוגיות עצמה מול המתמודדים האחרים בבית ומול העובדה שהם מצולמים כל העת ומשודרים בטלוויזיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה