יום ראשון, 6 במרץ 2011

צימרים עם נוף


תרבות הנופשים בצימרים בישראל תפסה בשנים האחרונות תאוצה רצינית, תוך שהחופשה הרומנטית לזוגות בלבד הפכה לאחת האטרקציות המבוקשות והפופולאריות בקרב כל הישראלים. כיום ניתן למצוא מבחר עצום של צימרים שונים המחולקים לפי ייעודם ואיכותם: וילות למסיבות רווקים, צימרים משפחתיים עם בריכה פרטית בחצר, צימרים- מרכזי טיפוליים לחובבי רפואה אלטרנטיבית, בקתות עץ לחופשות סוף שבוע, וילות יוקרתיות לחופשות זוגיות ועוד.

בנוסף,  ניתן לחלק את הצימרים לפי הנוף שהם מציעים לנופשים: צימרים עם נוף מדברי, צימרים עם נוף של רמת הגולן, צימרים עם נוף של הגליל העליון וכדומה. 

צימרים עם נוף

צימרים עם נוף גלילי
צימרים עם נוף לגליל העליון או לגליל התחתון הם הצימרים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים. כן, בזכות האוויר הצלול, הנופים הירוקים הקסומים, האווירה השלווה והאתרים הרבים בהם ניתן לבקר, זוכים הצימרים בגליל למירב הביקושים.

מדובר בחופשה הכוללת כל מה שצריכה חופשה מושלמת: חבל ארץ יפיפייה, מקורות מים רבים, הרים, עמקים, מפלים, יערות, שדות נרחבים והרבה אטרקציות קולינאריות אותנטיות. כך למשל, תוכלו להתארח בבקתת עץ קסומה עם נוף לכנרת, לשכור וילה יוקרתית עם נוף עוצר נשימה להרי צפת הירוקים או לבחור בצימר מרווח מעל נחל כזיב המשקיף לים התיכון.

צימרים עם נוף מושלג
לאלה שמחפשים את הנוף המרשים באמת מומלץ לבחור בצימרים עם נוף לרמת הגולן ולהר החרמון המושלג. מדובר בחוויה נדירה וייחודית במינה, המתאימה הן לחופשות בקיץ והן לחופשות בימי החורף הקרים, כאשר הנופשים יכולים להתחמם מול אח טבעי בחדרם. 



צימרים עם נוף לרמת הגולן הם צימרים יוקרתיים ומפוארים המציעים לנופשים מגוון עצום של חוויות ופעילויות. תוכלו לבקר בשמורות הטבע והגנים הלאומיים הייחודיים במינם, שלא לדבר על הר החרמון המהווה אטרקציה לא רק בפני הישראלים אלא גם בפני רבבות מטיילים מחו"ל.

צימרים עם נוף מדברי
צימרים עם נוף מדברי קדום, גם הם זוכים לביקושים די גדולים, הן בקרב המטיילים הישראלים והן בקרב מטיילים מחו"ל המגיעים לראות נופים תנ"כיים מרשימים ביופיים.

ישנם צימרים בעלי נוף של הרים רחוקים ומדבריות צחיחות וישנם כאלה המשקיפים על צמחיה עבותה והם כמובן נחלקים לפי האיכות והשירות. כך או כך, צימרים בדרום מעניקים למטיילים הזדמנות מצוינת לבקר בשמורות הטבע המיוחדות של ישראל ובאתרים כמו ים המלח, מבצר מצדה, תל ערד וסוסיא, חבל הבשור הירוק ועוד. במסגרת הטיול במקומות הללו ניתן לחוות את האווירה המקראית וללמוד כיצד חיו אבותינו לפני אלפי שנים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה