יום חמישי, 3 במאי 2012

יועץ תקשורת


מה מייחד את העבודה של יועץ תקשורת?

באופן עקרוני, בתחום השיווק והיח"צ, יש לעתים כל מיני אנשים בתפקידים שונים, וחשוב לדעת ולהבין מה בדיוק הם עושים, ואיך הם יכולים לסייע לכם. היום, עם התגברות אמצעי התקשורת, והעובדה שהתקשורת צברה כוח רב מאד, לא מעט אנשים פרטיים, גופים עסקיים, ואף גופים ציבוריים, שוכרים את השירות של יועץ תקשורת מקצועי, שיוכל לסייע להם בעבודתם השוטפת, ולשדרג את החשיפה של העסק.

יועץ תקשורת מול איש יח"צ

בעוד שעבודת היח"צ המסורתית הייתה ייצוג עצמאי של הלקוח אל מול אמצעי התקשורת, הרי שיועץ התקשורת הוא יותר אדם אשר פועל למעשה מאחורי הקלעים, ומייעץ ללקוחותיו כיצד להתנהל מול התקשורת על רבדיה השונים.



למה צרך יועץ בשביל זה?

יתכן שאתם שואלים את עצמם ותוהים, למה בכלל אתם זקוקים לשירות של יועץ תקשורת מקצועי? הרי התקשורת לא זרה לכם, ואתם לא מכירים את אמצעי התקשורת מהיום בבוקר. אולם חשוב להבין שהיום מפת התקשורת הישראלית והעולמית השתנתה כליל. היום חלק ניכר מאד מהתקשורת הפך להיות תקשורת ישירה עם הלקוחות והציבור דרך האינטרנט. במקביל, רשתות התקשורת בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה מנסות להילחם על מקומן, ולכן מוכנות לעשות הכל בשביל ידיעה בלעדית שתתחרה במהירות של האינטרנט. אז איך אתם וגם יועץ תקשורת נכנסים לתוך הסיפור הזה?

איזו תשומת לב אתם רוצים לקבל?

לעתים קרובות, אתם כל כך כמהים לתשומת לב ולפרסום, שאתם כבר תגיעו לקיצוניות השנייה - ובעולם התקשורת הישראלי, מדובר על תהליך קצר מאד. יועץ תקשורת יוכל מצד אחד לייעץ לכם כיצד להתנהל מול התקשורת על מנת שתוכלו למשוך תשומת לב לכיוון שלכם, אך מצד שני גם יוכל לתת לכם ייעוץ מקצועי מה עושים כדי להסיט את האש. יש אנשים ששוכרים את השירות של יועץ תקשורת אך ורק כשהם עומדים לקראת משבר, אך אם אתם רוצים להתנהל בצורה חכמה, כדאי לעבוד בצמוד עם יועץ תקשורת מקצועי, גם כשנראה שהכל מתנהל על מי מנוחות. ייעוץ שכזה יתרום רבות לעסק שלכם וישדרג אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה