יום שלישי, 1 במאי 2012

טיולי משפחות


טיולי משפחות הם תמיד רעיון מעולה

אין ספק שאם אתם מתכננים לנסוע או לטוס ליעד מיוחד, טיולי משפחות הם דרך מצוינת לצאת לחופש הזה. יש אנשים שמעדיפים תמיד לצאת אל טיולי משפחות הרבה יותר מאשר טיול של משפחה אחת. אחרי הכל - כולם יוצאים בעצם עם החברים שלהם - אתם עם החברים הבוגרים שלכם, וגם הילדים שלכם יוצאים עם ילדים אחרים שהם מכירים, וכך אף פעם לא משעמם לאף אחד במהלך הטיול. טיולי משפחות מזמנים לכם חווית טיול מסוג אחר ומומלצת מאד.

לצאת אל טיולי משפחות באירוע מיוחד

באופן עקרוני, אפשר לחכות לאירוע מיוחד מאד כדי לארגן טיולי משפחות. לדוגמה, אם לכמה מהילדים במקביל יש יום הולדת, ובפרט בר מצווה או בת מצווה - הרי שאפשר שכמה משפחות יתארגנו ביחד, על מנת לצאת ביחד לנופש משותף. עם זאת, משפחות רבות יוצאות לטיולים הללו לא רק כשיש אירוע מיוחד. לפעמים חופשת הקיץ או חופשות החגים הן פשוט הזדמנות טובה מאד לצאת לנופש, ואם כבר נופש – אז למה לא נופש בחו"ל או בארץ עם אנשים שקרובים אליכם.


ולאיפה בעצם יוצאים?

באופן עקרוני, יש יעדים קלאסיים עבור טיולי משפחות גם בארץ וגם בחו"ל. אם מדובר על טיול בארץ הרי שאפשר לצאת ממש למסלולי הליכה שונים, ולשהות בערב בבתי הארחה שונים. לעומת זאת, אם מדובר על טיולי משפחות לחו"ל, הרי שלרוב מדובר על היעדים הקלאסיים שמיועדים לכל המשפחה  - בדגש חזק מאד על מערב אירופה וארה"ב, אם כי לאחרונה יש עוד ועוד יעדים שמתאימים לכך.

לכל אחד תחום אחריות

יתרון נוסף של טיולי משפחות, הוא שאפשר לפזר את האחריות בין כל האנשים הבוגרים שיוצאים לטיול, וכך לא נוצר על אף אחד מהמבוגרים עומס גדול מיד. אדם אחד יהיה אחראי לסידורי המזון, אחר לסידורי הלינה, אחר למסלולים השונים, עוד אחד לתחבורה וכיו"ב.
אם גמלה בכם ההחלטה לצאת לטיול עם משפחות נוספות, הרי שחשוב שתגיעו להסכמה מראש על כל פרטי הטיול עם כל נציגי המשפחות, על מנת להבטיח טיול מהנה לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה