יום שלישי, 22 במאי 2012

אמא אדמה


אמא אדמה – קורס הכנה ללידה
אמא אדמה הוא מרכז להריון וללידה, להורות ולרפואה משלימה. המרכז נמצא בהוד השרון ופועל  משנת 2002. המרכז הוקם ומנוהל על ידי מיילדת מוסמכת העובדת בחדר הלידה של ביה"ח מאיר בכפר סבא. אמא אדמה הוא מרכז לכל מי שרוצה לדעת עוד על הריון ולידה, אודות שיטות לידה שונות ולקראת הורות מוצלחת לעתיד. אחד הדברים העקריים שנעשים במרכז אמא אדמה הם קורסי הכנה ללידה.
אמא אדמה - מי צריך קורס הכנה ללידה?
מרכז אמא אדמה עורך קורסי הכנה ללידה הכוללים גם הדרכה לקראת הנקה. לשאלה מי צריך את זה התשובה היא פשוטה – כולם. כיום אנו כבר לא חיים באופן הטבעי כפי שחיו אבותינו הקדומים וישנם דברים רבים שניתן ללמד אודות הלידה ואף מומלץ לעשות זאת. למרות שלידה היא טבעי לחלוטין כיום רבות מן היולדות זקוקות לעזרה ולהכנה כדי לעבור את הלידה באופן הרבה יותר חלק וחיובי. כמו כן הקורס מפיג הרבה חרדות שיש לאמהות ולעיתים גם לאבות שבדרך, והא בהחלט מהווה מקור של חיזוק והרגעה בתקופה הכל כך מורכבת רגשית של ההריון.



אמא אדמה - למי מיועד קורס בהכנה ללידה?
קורס או סדנת הכנה ללידה מיועד לנשים או לזוגות שמעוניינים להכיר את כל תהליכי הלידה ולהבין את כל המושגים הקשורים בכך. כמו כן בקורס לומדים על משככי כאבים שונים, ייתרונותיהם וחסרונותיהם, ללמוד לסמוך על הגוף כמו שהוא, להכין תוכנית לידה טבעית ונכונה, להכיר את זכויות היולדת ובן הזוג שלה ולהתנסות בנשימות נכונות, מגע ועיסוי, ולתרגל תנוחות שיוכלו להקל על הלידה בצורה משמעותית ברגע האמת.

אמא אדמה - מבנה הקורס
קורס הכנה ללידה כולל חמישה מפגשים לפני הלידה ועוד מפגש לאחר הלידה כחודש לאחר הולדת התינוק. הקורס הוא קבוצתי אך ישנה אפשרות לקבל גם הדרכה אישית פרטית. הקורס כולל גם הכנה לקראת הנקה וכן טיפים לגבי הטיפול בילד בשבועות הראשונים. קורס הכנה ללידה של אמא אדמה הוא בדיוק הדבר הנכון בזמן הנכון הן עבור היולדת שבדרך והן עבור בן הזוג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה