יום חמישי, 3 במאי 2012

פתיחת חברה בע"מ


לכל אדם זכות לפתוח חברה בישראל בתנאי שעיסוק החברה אינו נוגד את החוק או את תקנות הציבור. כדי לפתוח חברה בע"מ, יש לקחת בחשבון הליכים מסוימים וכמובן כדאי להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום זה, על מנת לסייע לכם ולקצר לכם את התהליך עד כמה שניתן. עורך דין מקצועי יוכל ללוות את התהליך, ואתם תוכלו לצאת לדרך העסקית החדשה שלכם ללא כל חששות או טרדות הקשורות להליך פתיחת החברה.

פתיחת חברה בע"מ

חברה יכולה להיות בבעלות אדם אחד שהוא בעל המניות היחיד בחברה או חברה בבעלות כמה אנשים. במקרה זה תהיה החברה חברה בע"מ. ההבדל בין חברה רגילה לחברה בע"מ הוא שבחברה בע"מ אין האחריות המשפטית או הפיננסית מוטלת על בעלי המניות אלא על החברה עצמה שהיא יישות עצמאית לכל דבר. עובדה זו הופכת את בעלי המניות חסינים בפני מצבים בהם החברה תיקלע לחובות.
 כיצד לפתוח חברה בע"מ

פתיחת חברה בע"מ כוללת רישום במשרדי רשם החברות וכן רישום תקנון של בעלי המניות המסדיר את מהות החברה ומטרתה, את היחסים בין בעלי המניות וכיוצא באלה. 
כדי להתחיל בתהליך יש למלא פרטים בטפסים שונים אצל רשם החברות ובינהם מילוי טופס רישום חברה (טופס 1) מילוי טופס 2 של הצהרת הדירקטורים וכן את תקנון החברה. כמו כן יש להעביר את פרטי הזהות של כל החותמים בשם החברה. את הבקשה עם כל הפרטים מעבירים למשרד רשם החברות, ששם נבדקים הפרטים, ומוודאים כי כל דרישות החוק מקויימות לגבי הבקשה. לאחר בדיקת הבקשה תנופק למבקשים תעודת התאגדות הכוללת מספר רישום ותאריך ההתאגדות. רק לאחר אישור זה תוכל החברה להתחיל להתנהל מול רשויות המס השונות ולפעול כחוק.

פתיחת חברה – רק בעזרת ייעוץ מקצועי

כדי לפתוח חברה מומלץ לפנות לעזרה מקצועית של עורך דין ורואה חשבון, שיוכלו להדריך אתכם בנבכי הבירוקרטיה וגם בהתנהלות מול הרשויות השונות. ריבוי האספקטים הקשורים בפתיחת חברה או חברה בע"מ מצריכים עזרה מקצועית, כדי לעבור את מהלך פתיחת החברה באופן תקין ויעיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה