יום שני, 18 בנובמבר 2013

הלוואה לעסק



מדוע אנשים נוטלים הלוואה לעסק שלהם?
אין זה סוד כי כל עסק זקוק מעת לעת למימון מסוים מסיבות שונות כאלה ואחרות. אפשר לשאול לא פעם, למה בעצם אנשים רוצים לקחת הלוואה לעסק שלהם. אחרי הכל, מדובר על אנשים שפעמים רבות נוטלים לפחות הלוואה אחת - משכנתא על הבנק, הלוואה לטובת רכב פרטי, וכיו"ב. אז האם לא מדובר על התחייבות אשר בסופו של דבר יכולה להיות גדולה מידי? נכון כי הלוואה היא התחייבות לטווח הארוך, והסכומים של הלוואה לעסק הם גבוהים יחסית על פי רוב, כך שתקופת ההחזר היא ארוכה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שאם תמיד היה לכם חלום להקים עסק כל שהוא בתחום אשר קרוב לליבכם - הרי שאין באמת דרך להצליח להקים את העסק שלכם מאפס, בלי שיש לכם את המימון המתאים לצורך כך. אז בואו ונבדוק מה ההלוואה יכולה לכסות הלכה למעשה?

כל ההוצאות ואפשרות לבניה ארוכה
קודם כל, הלוואה לעסק תאפשר לכם ליהנות מרכישות רבות לטובת הקמת העסק שלכם. אם העסק שלכם לא יפעל מהבית הרי שעליכם לשכור מתחם של נדל"ן מתאים - אפשר שמדובר על משרד בבניין, על חנות במרכז מסחרי, על חנות ברחוב, או אפילו על דירה נוספת. מכל מקום - מדובר על הוצאות נוספות של אלפי שקלים בחודש, שחשוב לקחת בחשבון.
מעבר לכך, פעמים רבות בעת הקמת העסק, עליכם לשכור כוח אדם מקצועי מתאים, ולשלם לו משכורות. גם כאן, מדובר על הוצאות שנעות בין אלפי למאות אלפי שקלים חודש - תלוי כמובן במהות העסק וכמות האנשים שתשכרו, ומידת המומחיות שלהם. מכל מקום, מדובר על הוצאות שקשה לעמוד בהם ללא הלוואה לעסק, ולפני שהתחלתם לגרוף רווחים.

מתפתחים באופן הדרגתי
יותר מכל, הלוואה לעסק תאפשר לכם לנהל את העסק שלכם בשלבים, ולא להיות לחוצים לרווחים גבוהים כבר בחודש הראשון לפעילותכם. חשוב מאד להבין כי בעזרת הלוואה לעסק, אתם תוכלו לספוג גם מעט הפסדים בהתחלה, ולאט לאט לצבור יותר רווחים, וכך גם להחזיר את ההלוואה בזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה