יום שבת, 23 בנובמבר 2013

מכון יופי בראשון לציון



אין זה סוד כי העור שלנו הוא אחד מן הדברים שחשוב מאד להגן ולשמור עליו מפני פגעי מזג האוויר, ובמדינת ישראל ללא כל עוררין יש לא מעט מפגעים כאלה, בטח ובטח בעונת הקיץ הכל כך לוהטת שאנו חווים מדי שנה בשנה מן הסתם. על כן חשוב מאד להקפיד ולהגן על עורנו בכל דרך שניתן.
בהקשר זה צריך לומר כי פיגמנטציה בעור יכולה להיגרם מחשיפה לשמש, גנים תורשתיים, שימוש בתרופות כימיות, מהתבגרות ולאחר הלידה. בהרבה מקרים מופיעים גם כתמי עור באיברים שאינם חשופים לשמש. כתמי העור הם הצטברות של מלנין בשכבת העור החיצוני. כתמי העור שמופיעים הם בדרך כלל חומים ובהירים ואינם מחמיאים לגוף, הם יכולים לגרום למצב נפשי ירוד ולכן יש לפנות לרופא עור. למרות זאת, פנייה לרופא העור לא תמיד נותנת מענה ולכן יש לטפל באופן קוסמטי אשר מציע טיפולים שונים נרחבים ומגוונים.

פילינג צמחי להסרת כתמי העור באמצעות מכון יופי בראשון לציון
הפילינג הצמחי טבעי ומעניק טיפול מקיף של חומצות המקלפות את שכבת העור שבה מופיעים הכתמים. הטיפול נעשה בכמה מפגשים עם מכון יופי בראשון לציון ונמצא כיעיל ומהיר עד להעלמת הכתמים באופן טוטאלי.

חומרים להעלמת כתמי העור
טיפול הפילינג הצמחי של מכון יופי בראשון לציון פותר את בעיית הכתמים החשופים אשר מכוסים במייק אפ. שיטה קוסמטית זו מעלימה לגמרי את הכתמים. לפיכך, החומרים האיכותיים והעשירים בחלבון ובסידן שמשתמשים בהם בטיפולי מכון יופי בראשון לציון הם המעלימים את כתמי העור. מכון יופי בראשון לציון מטפל גם בפצעי אקנה.

טיפול באקנה על ידי מכון יופי בראשון לציון
אקנה הינה תופעה שמגיעה עקב בעיות הורמונאליות, חוסר בויטמינים, חוסר במינרלים ותזונה לקויה. כמו כן, בעקבות גירוי בעור, לחות או הזעה. גברים סובלים מאקנה בגב יותר מנשים בשל האיזון ההורמונאלי שלהם ושיעור יתר. בנוסף, אקנה המופיע בגיל ההתבגרות מייצר נקבוביות עור הנסתמות משומנים ושינויים הורמונאליים. לפיכך, מכון יופי בראשון לציון מטפל גם באקנה בפנים ובגב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה