יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

כסאות לפסנתר



כסאות לפסנתר – נתונים טכנים
אם אתם מעוניינים לרכוש כסא לפסנתר שלכם, בין אם אתם הם אלו אשר מנגנים עליו, ובין עם הילדים שלכם, חשוב לדעת כי כיום כסאות לפסנתר מגיעים במגוון רחב מאד של צורות וממבחר של יצרנים כאלה ואחרים מרחבי העולם כולו. כאשר אתם רוכשים פסנתר יהיה עליכם לרכוש גם כסא לפסנתר על מנת שניתן יהיה לנגן עליו בצורה נעימה ולזמן ממושך ביותר מן הסתם. בעיקרון כל כסא מטבח ללא ידיות יכול לשמש ככסא לנגינה בפסנתר, אבל כפי שאנו מייחסים חשיבות לכסא שעליו אנו יושבים ועובדים מול המחשב ורוכשים אחד מיוחד, כך יש להתייחס גם לכסאות לפסנתר. שני הסוגים העיקריים של כסאות לפסנתר הם: כסאות עגולים וכסאות מלבניים.

כסאות עגולים
כסאות אלה הם כסאות עץ המגיעים בדרך כלל עם שלוש רגלים מעץ המחוברות לבורג רחב שבקצהו מחובר מושב הכסא העגול. מושב הכסא יכול להיות בקטרים שונים כשהממוצע הוא בין 30 ל - 35 ס"מ. מושב הכסא הוא מעץ ויש מושבים המכוסים בריפוד מסוגים שונים ובצבעים שונים. גובה הכסא המינימאלי הוא בדרך כלל כ - 45 ס"מ והוא יכול להתרומם על ידי סיבוב המושב המחובר לבורג הכסא. כסאות אלה מאד נוחים לטלטול ונשיאה והם פופולאריים בקרב נגנים צעירים או במקומות חצי מקצועיים של נגינה.
כסאות מלבניים
כסאות לפסנתר אלה נחשבים לכסאות מקצועיים ואיכותיים וגם הם מגיעים בצורות שונות ובשלושת הצבעים – שחור, חום ולבן. לכסאות אלה מנגנון הרמה של מושב הכסא המופעל על ידי שני כפתורים הממוקמים בשני צידי הכסא והמסובבים בורג מיוחד המוצב תחת המושב. הכסא עצמו מצופה בריפוד מבד או מסקיי ומאפשר ישיבה נוחה לזמן ממושך. המידות הסטנדרטיות של כסאות אלה (בשינויים קלים מיצרן ליצרן) הם: אורך של 60 ס"מ, רוחב של 35 ס"מ וגובה מינימאלי של 45 ס"מ הניתן להגבהה לפי הצורך. כסאות מלבניים משמשים בכל אולמות הקונצרטים ובמוסדות ללימוד פסנתר. הם מגיעים בציפוי של לכה מיוחדת השומרת על ברק הכסא וניתן לרכוש כסאות עם רגליים מעוצבות ומאד מהודרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה