יום שישי, 6 בדצמבר 2013

מערכת אזעקה



אם אתם עומדים לפתוח בקרוב משרד חדש ואתם משקיעים בו לא מעט גם מהזמן שלכם וגם מבחינה כלכלית, אז טבעי ביותר שתעשו כל כמה שאתם יכולים כדי להגן עליו מפני פלישה של עבריינים וגניבת הציוד ממנו חלילה. בהקשר זה אין כל צל של ספק, כי אחת מן הדרכים הטובות ביותר אשר מן הסתם בעזרתן תוכלו להגן על המשרד החדש שלכם בצורה יוצאת מן הכלל טובה, זה על ידי התקנה של מערכת אזעקה איכותית ביותר במתחם עצמו. 

כיצד מערכת אזעקה עובדת בשטח הלכה למעשה?
מערכת אזעקה למעשה מופעלת מהרגע שבו אתם עוזבים את המשרד, ובמידה ונכנס מישהו ללא הפעלת הקוד, האזעקה מייד מתחילה להישמע. העניין החיובי בהתקנה של מערכת אזעקה הוא שלמעשה מערכת זו מחוברת למוקד של החברה שאחראית על התקנת האזעקה שלכם, ותוך זמן מאוד קצר מרגע הישמע האזעקה יישלח למקום נציג של החברה. 

מערכת אזעקה

מערכת אזעקה -  מחירים
קשה לקבוע כמה עולה מערכת אזעקה כזו או אחרת, כי זה תלוי במספר גורמים שונים מטבע הדברים כמובן. זה תלוי בגודל המשרד שלכם ובמספר החדרים והחללים שיש בו בעצם, זה תלוי בסוג מערכת האזעקה אשר אותה אתם בוחרים להתקין, ומעבר לכך, זה גם תלוי בחברה אשר ממנה תזמינו את השירות של התקנת מערכת אזעקה. 

מזמינים שירות מחברות מובילות בלבד בתחום זה
עוד לפני שאתם בוחרים את מערכת האזעקה אשר אותה אתם מעדיפים להתקין במשרד שלכם מאוד כדאי שתדעו לאיזו חברה אתם רוצים לפנות. כדאי כמובן להשוות מחירים ולבחור חברה שתוכל להתקין לכם אזעקה במשרד במחיר נוח, אך מעבר לכך צריך לברר גם דבר או שניים אודות החברה. ממתי היא פועלת? מה חושבים על השירות שלה הלקוחות הקודמים שלה? בנוסף לכל אלה, מאוד כדאי לברר מה בדיוק מבטיחה החברה מבחינת זמן ההגעה של הנציגים שלה למקום. אם ייקח להם חצי שעה להגיע אז לא בטוח שתירצו להזמין מחברה כזאת שירות כיוון שזה יותר מידי זמן וזה לא באמת שירות שיהיה אפקטיבי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה