יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

הלוואות לשכירים



אתם עובדים בתור שכירים בחברה גדולה, ובדרך כלל המצב הכלכלי שלכם יציב? אם כך, אתם בוודאי יודעים שיציבות כלכלית לא תמיד מספיקה לממן לנו את החיים על כל ההוצאות הכרוכות בהם מן הסתם, בודאי שהחד פעמיות והיוצאות מן הכלל. אין זה סוד כי יש מקרים שבהם אנחנו צריכים לממן משהו חריג, בין אם זה אירוע משפחתי כל שהוא, טיול או כל דבר אחר. במקרים כאלה כדאי לשקול את האפשרות של הלוואות לשכירים על מנת לממן בצורה נוחה את תשלום ההוצאה הלכה למעשה במידה ואין לכם הון עצמי פנוי. האמת היא, כי בדרך כלל שכירים יכולים לקבל הלוואות יותר בקלות, כי תלוש המשכורת שלהם, זה בדיוק הערבות והביטחון שהגורם המלווה רוצה לראות כדי לתת הלוואה בפועל לאותו אדם. 

הלוואות לשכירים

אל מי פונים כדי לקבל הלוואה?
הצעד הטבעי אשר רוב האנשים עושים כאשר הם רוצים לברר על הלוואות לשכירים זה לפנות לבנק, אך בהחלט כדאי לדעת שזו לא האפשרות היחידה שעומדת פתוחה בפניכם. אתם יכולים לפנות גם אל חברות האשראי השונות ואל עוד גורמים חוץ בנקאיים שמציעים הלוואות לשכירים, וכדאי לעשות זאת כי בכל מקום יציעו לכם הלוואות אחרות.

איזו הלוואה כדאי לקחת?
בבואכם לקחת הלוואות לשכירים כדאי שתבדקו מספר דברים ולא רק את גובה הסכום שתוכלו לקבל. כדאי מאוד לבדוק גם את הנושא של החזרי ההלוואות ואת הריביות, כי בכל מקום אתם תראו שהריבית היא שונה. אין סיבה לקחת הלוואה עם ריבית גבוהה מידי ואין סיבה לבחור את הלוואת השכירים הראשונה שאתם רואים מבלי לבדוק עוד אופציות שקיימות.

האם עדיף לקחת סכום גדול מזה שאתם זקוקים לו?
אנשים שבודקים את האפשרות של הלוואות שכירים בודקים לעיתים גם את האופציה של הלוואה שהיא גבוהה מהסכום שבאמת דרוש להם, אך זה לא כדאי ברוב המקרים. זכרו שאתם צריכים גם להחזיר את ההלוואה ולכן כדאי לקחת הלוואה שנראית הגיונית ביחס לתלוש המשכורת החודשי שאתם מקבלים, כי על ההלוואות השונות אתם תמיד משלמים ריביות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה