יום שישי, 18 במרץ 2016

עורך דין מקרקעין - מתי פונים?



ישנן לא מעט סיטואציות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין, והאמת היא, שאם גם אתם מחפשים היום עורך דין מקרקעין שיוכל לתת לכם שירות טוב, אז בהחלט כדאי שתשקיעו בחיפוש. זה שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הזה עוד לא אומר שכולם הם אנשי מקצוע שבאמת הייתם רוצים לקבל מהם שירות, ולכן בהחלט כדאי לכם לבדוק אל מי אתם פונים ומה הוא באמת יוכל לעשות למענכם.
 
מתי פונים לעו"ד מקרקעין?
יש לא מעט מקרים שבהם אנשים פונים לקבלת שירותיו של עורך דין מקרקעין, ואחד מהמקרים הנפוצים זה כאשר צריך לחתום על חוזה של קנייה או מכירת דירה. זה לא משנה אם אתם בצד של המוכרים או בצד של הקונים, כי בכל מקרה כדאי לפנות אל עורך דין מקרקעין שיוכל להכין עבורכם את החוזה וגם להיות נוכח בעת החתימה עליו . הדברים נכנסים לתוקף רק מהרגע שבו עושים את החתימה הרשמית על החוזה, ולכן בהחלט אי אפשר יהיה לוותר על שירותיו של עורך הדין.




מקרים נוספים שבהם עו"ד מקרקעין יוכל לעזור
עוד מקרה נפוץ שבופונים אל עורך דין מקרקעין, זה כאשר רוצים לעשות שיפוצים כליים בבניין, כמו במסגרת השיפוצים השונים של תמ"א 38. במקרים כאלה לא רק שצריך למצוא עורך דין מקרקעין, אלא עדיף שיהיה זה איש מקצוע שמכיר את תחום הספציפי הזה מזה שנים.

קחו עורך דין מנוסה
זה לא משנה מדוע אתם צריכים את שירותיו של עורך הדין ומה הוא בדיוק יצטרך לעשות למענכם, כי הדבר החשוב באמת זה לפנות אל אדם שיוכל לתת לכם שירות ומקצועי. לכן חשוב לבחור עו"ד מנוסה ובעל רזומה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה