יום שבת, 19 במרץ 2016

תמ"א 38 בעיר רמת גן



אני רוצה לספר לכם על תהליך של תמ"א 38 ברמת גן שבצענו בבניין
לפני ארבעים שנה אשתי ואני קנינו דירה צנועה באחד הרחובות הצדדים ברמת גן. גידלנו שם שני ילדים לתפארת וחיינו בדירה בכבוד רב. יום אחד הבן שלי מגיע ומספר לי על מחקר שהוא מצא שטוען שהבניינים הישנים ברמת גן לא יעמדו בפני רעידת אדמה, בגלל העמודים הדקים שתומכים בהם. אשתי ואני הסתכלנו אחד על השני וקצת נלחצנו. שאלתי את הבן שלי מה אפשר לעשות והוא אמר שהיום נפוץ מאוד תהליך של תמ"א 38 ברמת גן, שגם מטפל בנושא העמודים הבעייתיים וגם מאפשר שיפוץ נרחב של הבניין.
מה כלל התהליך שעשינו
ביקשתי מהדיירים לעשות אסיפת דיירים כדי לספר להם על מה ששמענו. למזלנו יש לנו בבניין שכנים ותיקים מאוד, עוד מהתקופה שבה נכנסנו לבניין. הם התעניינו על מה שספרנו ותמכו ברעיון לבצע בבניין תהליך של תמ"א 38 ברמת גן. במיוחד הם התלהבו ממה שהבן שלי סיפר, כי לפי מחקר של לשכת השמאים ערך הבניינים שבהם בוצע תהליך של תמ"א 38 עלה בכ-30%. לבקשת הדיירים אני נטלתי על עצמי את המשימה לחפש יזם מתאים ונכנסתי לכך בכל הרצינות. הבן שלי עזר לי ואחרי חודשיים כבר התכנסנו שוב כל הדיירים והחלטנו ללכת על תהליך של תמ"א 38 מלא. 

המלצה על היזם שמצאנו לביצוע תמ"א 38 רמת גן
אני מאוד ממליץ על היזם שמצאנו. הוא הלך לקראתנו באופן מלא וגם נתן לנו רעיונות חדשים. את כל המהלכים שלו הוא תיאם איתנו והתייעץ על כל פרט. הוא המליץ לנו להוסיף דירות גן בחלל הכניסה לבניין ואשתי ישר התלהבה ואמרה שהיא רוצה לעבור לשם ולהוסיף אף כסף בשביל זה אחרי שנמכור את הדירה הישנה. אני הסמכתי אתה ואחרי סיום השיפוץ עברנו לדירת גן החדשה שלנו. היזם שלנו הוסיף שתי דירות גן, שתי קומות עליונות, מעלית, ממ"דים, מקומות חניה וכעת הבניין שלנו נראה חדש וערכו עלה פלאים. 
 למידע נוסף לחץ כאן - תמ"א 38 רמת גן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה