יום שני, 7 במרץ 2016

סטודיו לעיצוב גרפי - תחומי אחריות עיקריים

למי שאינו מכיר את התחום, סטודיו לעיצוב גרפי עוסק במגוון מלאכות, כגון: עיצוב מוצרי פרינט ואריזות, מיתוג, ייצור מוצרים נלווים, עיצוב מתחמים וכן בניית אתרים. העיצוב הגרפי הוא זה שלוקח חלל ריק ויוצק אליו למעשה מעין תוכן, מאכלס אותו בשפה העיצובית של המותג וגורם לו למשוך את העין וליצור תחושות ורגשות בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. העיצוב הגרפי ייתכן שיהיה השקית שקיבלתם ביציאה מהכנס, עיצוב אתר הבית של החברה, או פוסטר של פסטיבל כל שהוא. המעצב של סטודיו לעיצוב גרפי לוקח את החזון שלכם ובעזרת עין בוחנת ומקצועית, יצירתיות, דמיון והרבה כישרון, הופך אותו לכדי מציאות. עיקר עבודתו של המעצב היא מציאת הקונספט שיחבר את המותג אל קהל היעד . בתהליך העבודה הזה בוחנים למעשה את הערכים של החברה וכיצד הם יכולים להתחבר לקהל היעד. המיתוג החדש מיישם את כל המסקנות האלו וממש מייצר חיבור של המסרים, המוצר וקהל הלקוחות שלכם.

תפקידו של סטודיו לעיצוב גרפי


לאחר שנבחר הקונספט ומוגדרים הערכים צריך לגשת לאסטרטגיה השיווקית, אשר פועלת מסביב למותג וגורמת לו להיבחר מבין מתחרים דומים. בשלב יותר מתקדם של המיתוג המעצב הגרפי מפתח למותג שפה גרפית ומיישם אותה על האלמנטים השונים, כמו למשל – מודעות, ניירת, מתחמים, אתר אינטרנט, אריזות וכדומה. תפקידו של סטודיו לעיצוב גרפי למשוך את העיניים של הלקוחות שלכם ולגרות אותם כמה שיותר ולגרום להם לבחור דווקא במוצר הזה. המטרה העיקרית של סטודיו לעיצוב גרפי היא ליצור לעסק או לחברה תדמית חדשנית וכן מקורית, שתשרת את המטרות שלהם בצורה הכי טובה שיש. בבואנו לגבש קונספט שיווקי לעסק מסוים, מומלץ לעשות שימוש במוטיב מקורי ומפתיע, ולנצל בצורה יצירתית את הקשר שלו אל תחום העיסוק של החברה.

סטודיו לעיצוב גרפי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה