יום רביעי, 30 במרץ 2016

שתלים דנטליים מחיר - מה משפיע עליו

אם אתם ניגשים לבחור בשתלים לקראת השתלת שיניים, אזי הנושא של שתלים דנטליים מחיר בוודאי יהיה בולט מאד מבחינתכם. כאשר ניגשים לנושא של שתלים דנטליים מחיר, מדי שמים לב שיש לעתים פערים מעניינים מאד- מצד אחד ישנם שתלים שמוצעים במחיר של 2,500 ש"ח, ומצד שני מוצאים שתלים במחיר של 4,000 ש"ח. אז פשר להסביר את הפערים הללו?

השפעות אפשריות שכדאי להכיר

מה שבעיקר משפיע על הנושא של שתלים דנטליים מחיר, זה בעיקר שאלת חומרי הגלם. רוב השתלים הדנטליים שמשווקים בארץ עם תקן, הם שתלים שבבסיסם עשויים טיטניום. הטיטניום הוא מתכת יקרה למדי, ולכן גם מלכתחילה, שתלים דנטליים מחיר איננו זול במיוחד. אולם, מעבר לטיטניום יכולים להיות חומרים נוספים בתוך השתל. מדובר בעיקר על החומרים אשר עוטפים את השתל עצמו. ישנם חומרים שאמורים לעודד קליטה טובה יותר של השתל בתוך הפה, בעוד שיש חומרים אחרים שאמנם אינם מזיקים, אך לעתים משך הקליטה של השתל יהיה ארוך יותר אם בוחרים בהם. מהצד השני - הם גם החומרים הזולים יותר. מעבר לכך, שימו לב שיש עוד נושא שלעתים משפיע על המחיר של השתלים, וזה התקן שלהם. עם זאת, התקן הוא נושא שבכל מקרה לא מתפשרים עליו בשום שלב!

אז במה כדאי לבחור?

אם הפה שלכם הוא יחסית לא רגיש, ואין לכם היסטוריה של מחלות חניכיים, אפשר לעתים למצוא הצעות שונות עבור שתלים דנטליים מחיר שיהיו נמוכות יחסית, כי אינכם זקוקים בהכרח לחומרים היקרים ביותר. אולם, אם יש לכם היסטוריה של בעיות בחניכיים, או אם ידועה לכם רגישות לחומרים מסומים שמהם השתלים הזולים עשויים - אזי אין מנוס אלא לבחור בשתלים היקרים יותר.

שתלים דנטליים מחיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה