יום שבת, 3 במאי 2014

יעוץ בטחוני



יעוץ בטחוני לארגונים שונים
יעוץ בטחוני הוא תחום מאד רחב והוא כולל תתי תחומים רבים ומגוונים. חברות רבות מאוימות בדרכים שונות שאינן נחשפות לקהל הרחב ועליהן לפנות לקבלת יעוץ בטחוני כדי להתמודד עם הסכנה. יעוץ בטחוני הוא עניין שבשגרה לחברות מסווגות, למקומות ציבוריים, למפעלי תעשייה רגישים, למוסדות וארגונים שונים וכדומה. יעוץ בטחוני מתייחס גם לאירועים המוניים, אירועים פרטיים, אנשים פרטיים, עסקים פרטיים וכיוצא באלה.
ייעוץ בטחוני לפי הצרכים
לכל מוסד וארגון יש צרכים שנושקים לענייני הביטחון בצורות שונות. יש ארגונים המתמודדים עם אבטחת האנשים שלהם ברמה היומיומית (כמו שרים וחברי כנסת מסויימים, או ידוענים אחרים) ואחרים מתמודדים עם אבטחה שכזו רק באירועים פתוחים. יעוץ בטחוני מתייחס לכל המקרים הללו באותה קפדנות. יעוץ בטחוני מתייחס גם למוסדות שזקוקים לאבטחת המקום באופן שוטף. במקרים אלה מכין היועץ הבטחוני תוכניות אבטחה מקיפות הכוללות את כל האספקטים הנדרשים החל מקביעת נוהלי שמירה במקום, חיבור למערכות מיגון משוכללות, חיבור לחברת אבטחה או החזקת מערך שמירה רכוב במרחב המוסד וכדומה.
יעוץ בטחוני מציע ללקוחות שלו ניהול סיכונים על פי האופי של החברה או המוסד. ניהול סיכונים לוקח בחשבון את כל הסיכונים האפשריים מבחינת אבטחה שיכולים להיות באותה החברה או המוסד. יעוץ בטחוני מתייחס גם למוסדות חינוך שונים כאשר הדגש במקומות אלה הוא אבטחה מפני פיגועים או אירועי חירום אחרים וכדומה.
מי מוסמך לתת יעוץ בטחוני
ישנן בשוק חברות רבות המעניקות יעוץ בטחוני לחברות וארגונים ויש לשים לב כי החברה מוכרת על ידי המדינה ומשרד הביטחון. חברה ליעוץ בטחוני מורכבת מאנשי מקצוע בעלי עבר בטחוני בתחומים שונים לרבות אנשי משטרה או מערכת הביטחון לשעבר שמכירים את העבודה באופן יסודי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה