יום שבת, 31 במאי 2014

ניהול אירועי חירום



בכל משרד ובכל ארגון עלולים להיות אירועי חירום שלא באמת פשוט להתמודד איתם. עם זאת, הדרך של התעלמות והדרך של האמונה שהכול יהיה בסדר הן לא דרכים מספיק רציניות להתמודדות עם אירועי חירום, ועדיף לכם בתור מנהלים להיות הרבה יותר פרקטיים. ניהול אירועי חירום זה דבר שצריך לחשוב עליו מראש, להתכונן אליו וגם ללמוד איתו, כי לא פעם ניהול אירועי חירום נכון יכול לשנות באופן דרסטי את תוצאות המצב.

פנו לקבלת עזרה
אם מעולם לא יצא לכם ללמוד על התחום של ניהול אירועי חירום ואם אתם רוצים להיות בטוחים שתוכלו לעשות את זה בצורה מקצועית, הרי שכדאי לכם תחילה לפנות אל מי שמבין בתחום. היום אתם יכולים לעבור השתלמויות שונות בתחום של ניהול אירועי חירום, ואפילו אם זה נראה לכם בזבוז של זמן ומשאבים, זה בהחלט דבר שלא כדאי לוותר עליו ולא כדאי לזלזל בו.

ניהול נכון מונע אסון
אנשים שלמדו את התחום של ניהול אירועי חירום יכולים לתת לכם כלים נפלאים שיעזרו לכם להגן על הארגון או על העסק שלכם, והאמת היא, שבסופו של דבר זה בדיוק מה שיכול למנוע אסון. אם חשוב לכם שהארגון שלכם ימשיך להתקיים גם אחרי שעת חירום קשה, הרי שהתחום של ניהול אירועי חירום חשוב לכם וכדאי שתלמדו אותו. 

שלחו מנהלים להשתלמויות
במידה והארגון שלכם גדול במיוחד, יכול להיות שלא כדאי שרק אתם תלמדו את התחום של ניהול אירועי החירום. עדיף שתפנו גם את המנהלים האחרים בארגון ללמוד את הנושא, כי כך תוכלו כולכם ביחד לקבל החלטות נכונות יותר בעת הצורך, וכך תוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך במידה והארגון יגיע למצב חירום. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה