יום חמישי, 22 במאי 2014

סרטי תדמית



מהם סרטי תדמית ולמה הם משמשים?
סרטי תדמית הם סרטים שמופקים עבור חברות או ארגונים שונים למטרות שונות ומגוונות. סרטי תדמית אינם סרטוני פרסומת או מכירות, אלא שהם אמורים להעלות את המודעות לחברה או הארגון ולייצר תדמית. סרטי תדמית מופקים עבור אירועים שונים כגון תערוכות, ימי עיון או כנסים מסוגים שונים, להשקות של מוצרים חדשים, לימי עובדים, לצרכי גיוס כספים, להקרנה באתרי אינטרנט שונים וכדומה.

נושא אחד – סרט אחד
סרטי תדמית אינם ארוכים והם לרוב בני 2 עד 5 דקות. הרעיון שעומד מאחורי סרטי תדמית הוא להעביר מסר אחד וברור בסרט אחד. יש מקרים שהמסר הוא אודות החברה ופעילותה, ובמקרים אלה נעשה סרט שמקיף את פעילות החברה באמצעים מרהיבים ומאד משוכללים, ויש מקרים שבהם נעשה סרט תדמית אודות מוצר מסויים שמבקשים להכניסו לשוק והוא יהיה אינפורמטיבי באופיו וידבר על מאפייני המוצר, דרכי הפעלתו, יתרונותיו וכדומה. סרטי תדמית לצרכי גיוס כספים יהיו באופיים יותר שיווקיים והם יכללו את חזון החברה או הארגון ואת השימוש שיעשה בכספים שיגויסו ולרוב משקיעים בסרטים אלה יותר מחשבה ואמצעים.

הפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית יכולה להיות מאד פשוטה מחד ומאד מורכבת מאידך. סרטי תדמית המיועדים להקרנה באתר האינטרנט שבו רואים את אחד מעובדי החברה המספר על החברה ויתרונותיה ניתן להפיק באמצעים מאד צנועים וזולים. לעומת זאת, סרטי תדמית המבקשים לעשות רושם על הצופים בתערוכות, כנסים, השקות וכדומה יהיו הרבה יותר מושקעים ויצריכו אמצעים הרבה יותר משוכללים שיעלו את התקציב של הפקת הסרט בהרבה. במקרים אלה יש לפנות לחברות הפקה המתמחות בהפקת סרטי תדמית על מנת לקבל סרט איכותי שניתן יהיה לעשות בו שימוש לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה