יום חמישי, 1 במאי 2014

הקמת חברה זרה



שאלות חשובות אודות הקמת חברה זרה
הקמת חברה זרה בחו"ל נעשית לרוב לצרכי הפחתת תשלומי מס חברות. ישנן מקומות בעולם שמאפשרים הקמת חברה זרה כאשר תשלום מס החברות הוא אפס או קרוב לאפס. הקמת חברה זרה במקומות אלה יכולה להיות מאד יעילה לצרכים מסויימים ויש לדעת לאיזה שימושים הקמת חברה זרה יכולה להיות כנכס ולא כנטל. 

להל"ן כמה שאלות חשובות לגבי הקמת חברה זרה, או חברת אופשור:
איזה מידע יש לספק כדי להקים חברה זרה?
הקמת חברה זרה, בכל מקום שניתן לעשות זאת בעולם, מחייבת קבלת מידע אודות הפעילות העסקית של החברה ומסמכי זיהוי של בעלי החברה לרבות דרכון, הוכחה לכתובת וכיוצא באלה. מסמכים אלה מחוייבים על מנת לזהות את הבעלים האמיתי של החברה, וכך יש לנהוג גם בעת פתיחת חשבון הבנק של החברה לצורך אישור פתיחת החשבון.
כמה זמן לוקחת הקמת חברה זרה?
לאחר שאתם מעבירים את כל המסמכים הנחוצים לחברה שפותחת עבורכם את החברה בחו"ל, תהליך הרישום וקבלת מסמכי התאגיד יארך  בין 10 ל 14 ימים.
האם נחוצה נוכחות אישית בעת פתיחת החברה וחשבון הבנק שלה?
לא נחוצה נוכחות אישית בשום שלב משלבי תהליך הקמת חברה זרה או פתיחת החשבון שלה. אפשר לספק את המסמכים הנחוצים על ידי דוא"ל ואת מסמכי פתיחת חשבון הבנק המקוריים והחתומים של החברה ניתן לשלוח באמצעות שליח לבנק ללא כל נוכחות אישית.
פתיחת חברה זרה איננה תהליך מסובך במיוחד, אבל יש לעשות זאת באמצעות חברה המתמחה בכך ויש בארץ כמה וכמה חברות כאלה. חשוב לוודא כי יש לחברה ניסיון במקום הספציפי שבו אתם מבקשים לפתוח חברה זרה מכיוון שיש הבדלים מסויימים בין מקום למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה