יום שבת, 6 בדצמבר 2014

איך בוחרים בית ספר לצילום?



בתי ספר המתמחים בצילום פועלים בכל רחבי הארץ ומציעים מגוון רחב של מסלולים, קורסים ושיעורים. כדאי לבחור בית ספר לצילום לפי תחום ההתמחות ולקרוא גם המלצות של בוגרים. השאיפה היא למצוא בית ספר בו תחומי הלימוד עולים בקנה אחד עם תחומי העניין האישיים. יש סטודנטים הנרשמים לקורסים בצילום כדי להעשיר את הידע התיאורטי, לעומת אחרים שעושים זאת במטרה להשתלב במקצוע ולפתח קריירה. 


 
טיפ נוסף לקראת בחירה של בית ספר לצילום הוא לשים לב למרצים. אפשר לקרוא על צוות המרצים של בית הספר באתרי האינטרנט, להגיע לפגישה לא מחייבת עם יועצי הלימודים או לתאם שיעור התרשמות. בתוך בית ספר לצילום יש משמעות גדולה לניסיון של המרצים ולהיכרות המעשית שלהם עם התחום. ניסיון כזה מקנה להם ידע ומיומנות אותם ניתן להעביר הלאה אל הסטודנטים.

הערך המוסף של בית ספר לצילום
צילום הוא תחום אמנות מבוקש אותו ניתן ליישם בדרכים שונות. בעת בחירה של בית ספר לצילום כדאי לשים לב לערך המוסף, לבדוק מה הוא כולל ולא לוותר על קורסים מעשיים. ההכשרה בצילום כוללת תכנים רבים כגון תאורה מעשית, צילומי טבע, צילומי נוף וגם סדנאות והרצאות מחוץ לכתלי בית הספר. כל אלו יחד אמורים ליצור חווית לימודים מעשירה המלווה את הסטודנט גם לאחר קבלת התעודה.

הבחירה בבית ספר מקצועי אינה פשוטה. היא מלווה בדילמות רבות ויש לה משמעות בטווח הקצר והארוך. מומלץ לקבל החלטה מושכלת, תוך השוואה בין אפשרויות שונות ורק לאחר בירור לעומק של הפרטים השונים. כך מפיקים את המרב מבית הספר ולומדים גם מהתהליך ולא רק מהתוצאה. זו הדרך הנכונה ללמוד צילום וליישם את הידע במהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה