יום שבת, 13 בדצמבר 2014

שרשרת ענברים



שרשרת ענברים זו שרשרת של ענברים אמיתית אשר מיועדת לשימוש על תינוקות וילדים. השרשרת עובדת בצורה הטובה ביותר כשהיא באה במגע ישיר עם העור וכך היא יכולה לשחרר שמנים שונים אשר יכולים להקל על התינוקות או הפעוטות כשהם חווים כאבים שונים כמו למשל כאבי צמיחת השיניים. השרשרת בטוחה לשימוש בקרב תינוקות ופעוטות ולעמן האמת היא מתוכננת ומעוצבת כך שהתינוקות יוכלו לענוד אותה בלי סכנה של מחנק או כל תחושה אחרת. שרשרת ענברים מאפשרת להורים רבים לסייע לתינוקות או הפעוטות שלהם להתגבר על מחלות וכאבים מבלי להשתמש באמצעים כימיים כמו למשל תרופות.

להרגיע את הילדים והפעוטות
המטרה של שרשרת ענברים היא לתת מענה לכאבים השונים אשר חווים התינוקות והפעוטות. השרשרת מורכבת מענברים אמתיים וכל ענבר בה מחובר בקשר מיוחד אשר מבטיח לנו שהענבר יישאר במקום שלו. כמו כן ישנו קשר בטיחות אשר מאפשר לנו להיות רגועים ובטוחים שהשרשרת עצמה לא תתפרק. הענברים עצמם אמורים להיות במגע עם העור וכך הם יכולים לשחרר שמנים שונים אשר מרגיעים את הילדים והפעוטות.

הקלה על כאבי שיניים
הורים רבים מגדירים את תקופת בקיעת השיניים כאחת מהתקופות הקשות ביותר של התינוקות. כאשר השיניים של התינוקות מתחילות לבקוע הן חותכות את החייך, מגרות אותו וגורמות לכאבים לתינוקות. שרשרת ענברים ידועה ביכולות שלה להפחית את הכאב של בקיעת השיניים.

להעצים את אפקט הענברים
אם יש לנו רצון להגביר את יכולת האפקט של שרשרת ענברים כל שעלינו לעשות הוא להניח אותה בשמש לזמן מה. נוסף לכך, מומלץ מדי פעם לשטוף את השרשרת ולנקות אותה באמצעות מים פושרים וניגוב במגבת. שתי הפעולות הללו יכולות לסייע ולהגביר את ההשפעה של הענברים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה