יום שבת, 6 בדצמבר 2014

החודשים המומלצים עבור טיולים מאורגנים לברזיל



ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר ביבשת דרום אמריקה מבחינת שטח ואוכלוסייה. המשמעות היא שכדאי להיערך מראש לקראת טיול במדינה ולהכיר היטב את ההבדלים בין איזורי האקלים. מומלץ לבקר בפעם הראשונה במדינה עם טיולים מאורגנים לברזיל וכך לקבל הדרכה מסודרת. יחד עם זאת, גם במהלך בחירת טיולים מאורגנים לברזיל כדאי להתייחס לנושא של מזג האוויר ולבדוק אילו חודשים מתאימים לביקור. 
 
באופן עקרוני, האקלים בברזיל מגוון אך יותר מ-90% משטחי המדינה שוכנים באיזור של אקלים טרופי. זהו אקלים המתאפיין בטמפרטורות גבוהות יחד עם גשמים כבדים. במהלך טיולים מאורגנים לברזיל צריכים התיירים להגיע עם ציוד מתאים. בנוסף, באיזור של צפון ברזיל וגם במרכזה יש הרבה ג'ונגלים טרופיים המהווים חלק בלתי נפרד מהחוויה. האקלים הממוזג הוא בעיקר באיזור המצוי מדרום לחוג הקנדי. 



ביקור בברזיל לפי חודשים
טיולים מאורגנים לברזיל יוצאים לכל אורך השנה. הטמפרטורות הגבוהות ביותר נרשמות במדינה בחודשים דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ, בעוד הטמפרטורות הנמוכות הן בחודשים מאי, יוני ויולי. אלו תנאי אקלים שונים מהמוכר ביבשת אירופה או בארצות הברית. המיקום של ברזיל מתחת לקו המשווה הופך למעשה את עונות השנה וכדאי לזכור זאת כאשר מזמינים טיול.

מידע רלוונטי נוסף לקראת טיולים מאורגנים לברזיל הוא ימי הגשם. בחודשים נובמבר ודצמבר יש 21-24 ימי גשם ממוצעים מדי שנה, בעוד בחודשים יוני ויולי יש רק 2-3 ימי גשם. כמות המשקעים בברזיל משתנה בין האיזורים ובכל מקרה רובם יורדים בחודשי הקיץ שכוללים כאמור את דצמבר עד אפריל. גם בהקשר הזה ניתן לראות את הייחודיות של האקלים בברזיל בפרט ויבשת דרום אמריקה בכלל, אך זה לא אמור להפריע לחווית הטיול המאורגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה