יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

ד"ר אפי גבריאלוב - 24 שעות ביממה

מכירים את התחושה שמתחיל לכם כאב בשיניים, וזה קורה דוורא באמצע הלילה או בסוף השבוע? אין דבר יותר מעצבן מכך. חשוב לדעת שבמקרה כזה יש לאן לפנות! ד"ר אפי גבריאלוב, רופא שיניים מומחה, מספק באמצעות מרפאתו הממוקמת בראשון לציון, טיפולי חירום לשיניים עשרים וארבע שעות ביממה.

פניה למוקד חירום

אם אתם סובלים מכל בעיה בשיניים אשר יוצרת לכם תחושת כאב חריפה, חשוב לסור באופן מידי לרופא השיניים. אין סיבה לסבול מכאב כאשר יש מרפאה מקצועית ושירותית שתשמח לספק לכם מענה מידי, בכל שעה ביום, בכל ימות השבוע. הטיפול שינתן מוגדר טיפול חירום, ומטרתו לספק למטופל הקלה מידית בכאב.

המשך טיפול במרפאה

לאחר שחלה הקלה במצב החירומי, ניתן לתאם תור במרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב, על מנת לטפל בבעיה באופן יסודי. המרפאה כוללת רופאי שיניים מומחים בתחומי השן, הפה והלסת, כך שכל בעיה בתחום זה שתיווצר לכם תקבל מענה מקצועי. לאחר שיבוצע אבחון יסודי ומקצועי, תינתן המלצה להמשך הטיפול במרפאה.

יש למי לפנות בכל שעה

אחת הבעיות שעימה מתמודדים אנשים היא חוסר זמינות של רופאי השיניים. שירות החירום הקיים במרפאה של ד"ר גבריאלוב נותן את המענה לבעיה זו. בכל שעה בה נדרש לראות רופא שיניים ובכל יום מימות השבוע, כולל שבתות וחגים, שירות החירום של המרפאה מותן מענה מידי.

מניעת מצבי חירום

על מנת שלא להצטרך ולהגיע במצב חירום לרופא השיניים, מומלץ להתייעץ עם ד"ר גבריאלוב, ולקבל מצוות המרפאה הנחיות לשמירה על שיניים נקיות ובריאות. אם תדאגו לשמור על השיניים דרך קבע, יפחתו הסיכויים שתזדקקו לשירותי החירום.



ד"אר אפי גבריאלוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה