יום שני, 7 בדצמבר 2015

עגלת קפה – תוספת מעולה לאירוע פרטי ואירוע עסקי

עגלת קפה יכולה להתאים לאירועים פרטיים ואירועים עסקיים. היא משדרגת את האירוע והופכת אותו מעוד משימה בלוח הזמנים לאירוע שברור כי המזמינים חשבו על האורחים. העגלה יכולה להתאים גם לאירועים פרטיים וגם לאירועים עסקיים.

ארגון של אירוע פרטי

ארגון אירוע פרטי יכול להיות פשוט מאד למי שיודע איך לארגן אותו או מה הוא רוצה שיהיה במהלך האירוע. עם זאת, מי שלא התנסה בתחום או לא יודע בדיוק מה הוא רוצה יכול לדעת שחשוב לו לארח את המוזמנים בצורה הטובה ביותר. הדרך הטובה ביותר היא לחשוב על כל פרט, גם על פרטים שלרוב אף אחד לא מייחס להם חשיבות באירוע כמו למשל לחשוב איך האורחים יסיימו את האירוע. עגלת קפה שמגיעה לאירוע יכולה להשאיר את האורחים בתחושה שחשבו עליהם ושהם לא נמצאים סתם כך בעוד אירוע אלא באחד מיוחד.

ארגון של אירוע עסקי

אל האירוע העסקי מגיעים אנשים חשובים כמו למשל ספקים, נותני שירות וכמובן לקוחות החברה. לכן, חשוב מאד להרשים אותם ולתת להם את התחושה הטובה ביותר במהלך האירוע. כל פרט יכול להיות חשוב בתהליך הארגון כולל באיזו תחושה ייצאו האורחים. מי שחשוב לו להשאיר טעם של עוד ולתת לאורחים שלו את התחושה שהוא חשב על כל הפרטים שיכולים להיות חשובים, ישים גם עגלת קפה מפנקת שתשדרג את האווירה.

כדאי להביא בחשבון

ישנן כמה סוגיות שמומלץ מאד להביא בחשבון ברגע שאתם מזמינים עגלת קפה. אתם צריכים לברר איזה קפה יוגש מבחינת סוג החברה וסוג הקפה (רצוי לברר כי מגישים גם תה) וכן עליכם לוודאי כי כל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מקפה בלי להמתין בתור.

עגלת קפה

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    יש הרבה אופציות לשימוש בדוכני מזון או עגלות קפה. לדוגמא אני ואשתי החלטנו לעשות חתונה בטבע, ורוב החברים שלנו חובבי קפה מושבעים. לכן כאשר חשבנו איזה נותני שירות אנו צריכים להזמין לחתונה בטבע ישר חשבנו על שירותים ניידים ועל דוכן קפה יוקרתי.
    הזמנו קראוון שירותים ניידים לחתונה, קראוון מפואר עם 4 תאי שירותים על מנת לענות על הדרישה של האורחים המבוגרים למקום נוח בו יוכלו להתפנות ולהסתדר במהלך החתונה. כמו כן הזמנו דוכן קפה שהבאנו ברמן קפה שעובד כבר שנים וקפה מסוים שאנחנו אוהבים לשתות על מנת שהקפה יהיה האיכותי ביותר שאפשר.
    כמו כן הזמנו את הדברים הרגילים, דיג'י, בר, קיטרינג.
    החתונה הייתה בלתי נשכחת! פשוט היה מדהים!

    השבמחק