יום שני, 7 בדצמבר 2015

גיוס אשראי - איך תעשו זאת נכון

גיוס אשראי
פעולת גיוס אשראי היא פעולה טבעית מאד לעסקים רבים. רוב העסקים לא מגיעים אל העסק עם תזרים מזומנים גדול ופעמים רבות כשהם רוצים לשפר את היכולות של העסק שלהם הם מבינים שיש להם צורך בקבלת אשראי מגוף חיצוני. פעולת גיוס האשראי היא אינה פעולה פשוטה וכל מי שרוצה לצאת לדרך צריך לדעת כיצד לעשות את זה נכון.

בחינה מה אתם צריכים באמת


גיוס אשראי צריך לספק לכם את מה שאתם צריכים. לכן, אתם צריכים לבחון כמה כסף אתם צריכים ולאן הכסף שתגייסו ילך. אתם צריכים לבחון בצורה מקצועית מה אתם מבקשים, כיצד תוכלו להחזיר את הכסף שתגייסו ומה יידרש מכם לבצע לצורך כך.

הכנה לקראת פגישה

כדי לבצע גיוס אשראי אתם צריכים להתכונן אל הפגישה שלכם. עליכם להכין תכנית עסקית ולהציג אותה בצורה הטובה ביותר. מומלץ מאד כי בנוסף לתכנית העסקית שתוצג במצגת מרשימה תדאגו להעביר לצד השני שבוחן אתכם חומר מסודר כך שהוא יוכל להמשיך לבחון את הבקשה שלכם לעומק. כיוון שאתם לא תקבלו אישור מידי לאשראי חשוב מאד שתשאירו לצד השני אפשרות לבחון אתכם כראוי.

איך תגיעו נכון אל הפגישה

אל הפגישה אתם צריכים להגיע לפני הזמן. כלומר, תמיד עדיף שאתם תחכו לפגישה שלכם מאשר שיחכו לכם (אם בכלל יחכו לכם). לכן, עליכם להתחשב בלוח הזמנים, פקקים וחנייה בסביבה ואם נראה לכם שאתם בכל זאת עלולים לאחר לפגישה עליכם להתקשר ליידע את הצד השני. נוסף לכך עליכם להבין כי אתם מעבירים את הרושם הראשוני ולכן חשוב אד להתארגן כראוי לקראת הפגישה, להגיע בלבוש מכבד ובוודאי לא הסתפק בשיער פרוע ומראה מרושל. בהליך של גיוס אשראי מסתכלים עליכם ולא רק על העסק שלכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה