יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

איך לוקחים משכנתא




לרוע המזל אנחנו חיים בתקופה כלכלית קשה לכל דעה ועניין, מחירי הדירות ממריאים לשחקים וקשה לנהל את כלכלת הבית במקביל לרכישת דירה חדשה. בשל העובדה שמחירי הדירות כה גבוהים ומעמד הביניים לא מסוגל לקנות דירה חדשה בתשלום מלא, הדרך היחידה הינה בעזרת לקיחת משכנתא מהבנק או מכל גוף פיננסי אחר אשר יציע לכם תנאים טובים להלוואה. לפעמים יש לכם את הנטייה להתנהג כגיבורים ולחשוב שאתם יודעים את הכל על הכל, ולאחר מעשה להבין שנהגתם בשוגג ולשלם על המעשה שלכם ביוקר. אחת הטעויות היא לחתום על חוזה משכנתא מבלי להתייעץ עם יועץ משכנתאות טרם חתימת החוזה.


איך לוקחים משכנתא?

יועץ משכנתאות יחד אתכם ייצור תמהיל משכנתא משתלם, בהתאם להכנסות ולהוצאות שלכם ובהתאם לפרמטרים נוספים, כגון: הרצון שלכם להרחיב את המשפחה בעתיד, גני ילדים, הכנסות לא צפויות, בתי ספר וכן פיטורים לא צפויים מהעבודה. היועץ ינחה אתכם איך לוקחים משכנתא, אבל הוא לא ינטוש אתכם לאחר מפגש אחד, אלא ייצמד אליכם במהלך כל התהליך, עד לחתימת הסכם המשכנתא המיוחל וגם לאחר מכן בתהליך של התמודדות עם המשכנתא וכן שינויים עתידיים, כגון: פירעון המשכנתא, מחזור משכנתא וכיוצא בזה. מאחר שהיועץ למשכנתאות מודע לבעיות שעלולות להיווצר במערכת הבנקאית, הוא עושה את כל עבודת השטח וחוקר עבורכם כל הצעה אשר אותה יגיש לכם הבנק ובוחן אותה בעין מעמיקה. הכל נעשה במטרה לרצות אתכם ולאפשר לכם להיות בטוחים בכל צעד שלכם, ללא היסוס וללא חששות.
אומנם השאלה איך לוקחים משכנתא, אך שאלה חשובה לא פחות הינה – מתי לוקחים משכנתא? לפעמים בהתבוננות ובראייה לרחוק עדיף להתרחק מצרות ולכן חשוב שיהיה אתכם איש מקצוע שיידע כיצד להתנהל ויוביל אתכם בצורה הטובה ביותר, בלי טעויות הרות גורל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה