יום שני, 6 ביוני 2016

שרשרת ענברים



אבן הענבר היא אחת מאבני החן האיכותיות ביותר בשוק כיום, ותכונותיה מרחיקות לכת

|אבן הענבר ידועה אולי יותר גם בשמה הלועזי אמבר, ובכל מקרה נתחיל במקורותיה: הענבר הוא תוצר של שרף עץ האורן, שהתקשה והתאבן במשך עשרות מיליוני שנים עד הפיכתו לאבן החן המוכרת לנו. לענבר כמה וכמה תכונות מעניינות למדי, לדוגמה – יצירת חום בשפשוף, ניקוי רעלים אפילו במקומות של הכשה, טיהור מערכת הדם וסיוע בריפוי דימומים ודלקות, ועוד. אחד השימושים הנפוצים ביותר לעברים כיום הוא יצירה של שרשראות ענברים, במיוחד עבור תינוקות, וכעת נבין בדיוק מהי התועלת הגדולה כל כך שנוכל להפיק מענידה של שרשרת ענברים לתינוק.

שרשרת ענברים לתינוק היא מוצר שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם כאפקטיבי במיוחד

התופעה של ענידת שרשרת ענברים לתינוק היא ככל הנראה תופעה לא חדשה כל כך, אבל את הגל החדש של תופעה זו החלו להרגיש באירופה בעשור שעבר, וכמו כל דבר אחר הוא הגיע לארץ בשנים האחרונות. שרשרת ענברים לתינוק למעשה מתפקדת כסוג של משכך כאבים טבעי ונעים, בדגש על תהליך צמיחת השיניים. הורים שעונדים שרשראות ענברים לתינוקות שלהם מעידים על כך שלאחר השרשרת תופעות כמו חום וכאבים קיצוניים שמוכרות היטב לכל הורה מצטמצמות עד נעלמות לחלוטין, והורים שהחלו עם השרשרת כבר בגיל שלושה חודשים מעידים על כך שהן מעולם לא הגיעו.




לא רק עבור תינוקות השימוש בשרשראות ענברים יכול להיות איכותי ביותר

שרשרת ענברים היא אפשרות איכותית במיוחד עבור תינוקות, אבל לא רק עבורם. השימוש בענברים הוא
אחד השימושים האיכותיים ביותר בתחום אבני החן ככלל, עם השפעות אנרגטיות רלוונטיות עבור כאבים, משיכה, גמישות, דבקות במטרה והקלה על קבלת שינויים, וזה רק על קצה המזלג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה