יום שלישי, 21 ביוני 2016

שרפוינט - מערכת רבת עוצמה

מרבית הארגונים כיום זקוקים למערכת לניהול התוכן הדיגיטלי. זאת מפני שלכל ארגון יש מאגרי מידע גדולים עם כמויות אדירות של קבצים שיש צורך שיגיעו למקומות הנכונים ובזמן הנכון. מערכת שרפוינט מאפשרת לנהל את הידע הארגוני בצורה יעילה ופשוטה למשתמש. למערכת אפשרויות רבות, וניתן לנהל בה את המשימות בארגון, לשתף את הקבצים בין משתמשיה ולנהל פורטל ארגוני אשר יכיל את כל ההודעות והמשימות הדרושות לעבודה השוטפת.

ישנן דרכים רבות לניהול משאבי הידע

המערכת, מבית מייקרוסופט, מאפשרת לבצע פעולות רבות הקשורות לניהול התוכן והמשימות:

• שיתוף ועריכת קבצים אונליין – תכנת שרפוינט מהווה מעין שרת פנים ארגוני בו ניתן לשתף קבצים אחד עם השני ולערוך אותם. דבר זה מאפשר לכל עובד בחברה לגשת לקבצים הרלוונטיים אליו ולעבוד בשיתוף בצוות על גבי השרת. הדבר מייעל מאוד את עבודת הצוות בארגון.

• ניהול משימות – המערכת מאפשרת לנהל משימות בקלות. ניתן לשלוח רשימת משימות, לנהל לוח זמנים לכל משימה ולפקח על הביצוע של כל שלב במשימה בכל זמן נתון.

• יצירת רשימות החשובות לעבודה השוטפת – מערכת זו מאפשרת ליצור ולשתף רשימות כמו ספר טלפונים פנים ארגוני, רשימת ימי הולדת וכולי. רשימות אלו הן בעלות גישה פשוטה לכל עובד ומאוד מקלות על העבודה.

כל מסמך בחברה יוכל להגיע למקום הנכון

תכנת שרפוינט מאפשרת ניהול נכון של מסמכים וידע דיגיטלי בחברה.
באמצעותה, ניתן לתת הרשאות גישה שונות לכל עובד בחברה למסמכים שונים, כך שכל פיסת ידע תגיע למקום הרצוי. בנוסף, קיימת אפשרות לערוך חיפוש באמצעות התכנה כך שניתן למצוא בקלות מסמכים הנחוצים לעבודה. בזכות תכונות אלה, המערכת מייעלת מאוד את ניהול התוכן הארגוני.

שרפוינט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה