יום שלישי, 28 ביוני 2016

פסנתר למכירה



פסנתר למכירה

רבים מאתנו מעוניינים ברכישת פסנתר אשר ישרת רק אותנו, וצריך לדעת כיצד לעשות זאת

תעשיית הפסנתרים מספקת עבורנו דגמים רבים המשתנים זה מזה, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו וצלילים שונים אשר ניתן להפיק ממנו. כאשר אנו מחפשים פסנתר למכירה, חשוב לדעת על מה להסתכל ומה יש לבחון בכדי לבחור את הפסנתר המתאים לנו. 





אז מה נבדוק כאשר אנו מחפשים פסנתר למכירה?

·         מספר האוקטבות: כאשר אנו מחפשים פסנתר למכירה, חשוב שנתאים את גודלו לצרכים שלנו וליכולות הנגינה שלנו. פסנתרים נעים בין גדלים של 6-9 אוקטבות, כאשר פסנתרים בגודל של 8 אוקטבות מתאימים לשימוש ביתי ועליהם ניתן לנגן את רוב היצירות. פסנתרים קטנים יותר יתאימו למתחילים. 

·         גודל הפסנתר: כשאנו בוחנים פסנתר למכירה, בין אם מדובר בפסנתר כנף או פסנתר קיר, עלינו להתאים את גודלו לשטח בו הוא נמצא. כיום ניתן למצוא פסנתרי כנף קטנים, פסנתרי קיר גדולים ואת כל מה שביניהם, כך שאנו יכולים לבחור את הפסנתר אשר יתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלנו ולדרישות המקום בו אנו עתידים להציב את הפסנתר. 

·         פסנתר יד שניה: כאשר אנו רוכשים פסנתר למכירה מיד שנייה, חשוב שנבחן את תקינות הקלידים, המיתרים, הלבד והדוושות של הפסנתר. גם אם הפסנתר אינו מכוון, אך כל החלקים הללו עובדים כראוי, נוכל לעשות בו שימוש לאחר כיוון, אולם במידה וחלקים אלו אינם עובדים נאלץ להחליף אותם, דבר אשר יעלה לנו סכום רב ופעמים רבות לא יהיה אפשרי כלל. 

·         כיוון הפסנתר: כאשר אנו רוכשים פסנתר למכירה, בין אם הוא חדש ובין אם הוא יד שניה, נאלץ לכוון אותו לאחר הצבתו במקומו החדש. כיוון זה חשוב בכדי שנוכל לעשות שימוש בפסנתר ולנגן עליו יצירות כמו שצריך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה