יום שלישי, 14 ביוני 2016

גישור גירושין - למענכם ולמען הילדים

המטרה של גישור גירושין היא שאתם תוכלו להתגרש כמה שיותר מהר, ובתחושה כי הגירושין היו הוגנים, ובכך להיפטר ממשקעים ולפתוח דף חדש. אולם חשוב מאד לזכור כי התהליך של גישור גירושין הוא חיוני מאד לבני זוג לשעבר אשר יש להם גם ילדים משותפים. הילדים לעתים קרובות יכולים להיפגע מתהליך הגירושין, במיוחד אם הוא מכוער ומגיע לפסים משפטיים. בתהליך הגישור לעומת זאת, שני ההורים יכולים להגיע ביחד לעמק השווה, ובין השאר גם לעסוק בסוגיה הרגישה מאד של משמורת על הילדים.

אין חובה לעבוד כמו בית המשפט

גישור גירושין פעמים רבות עדיף מאד לשני בני הזוג, כי הוא פועל בצורה שונה מבית המשפט, במיוחד בכל מה שקשור למשמורת על הילדים. כך למשל בעולם המשפט ישנה חזקת הגיל הרך שקובעת כי באופן אוטומטי ילדים מתחת לגיל 6 יהיו עם אימם, ומאחר שרצוי גם לשמור על האחים ביחד - הרי שכל הילדים עוברים לחזקת האם. במקרה של גישור גירושין לעומת זאת, ההורים יכולים בצורה טובה יותר לסכם ביחד על משמורת משותפת שבה שני ההורים ייקחו חלק, וזאת אף תוך מתן תשומת לב לצרכים של הילדים. גישור גירושין אף עוזר לגשר בכל מה שקשור להוצאות של הילדים - בתשלומי מזונות מחד, ותשלומים משותפים מאידך. ניתן גם לקבוע מדרגות שינוי ככל שהילדים יתבגרו בעתיד והצרכים שלהם ישתנו. זה מאפשר לכל משפחה למצוא את התנאים הנוחים ביותר עבורה.

להיות שותפים בגידול הילדים

הדבר החשוב הוא שבעזרת גישור גירושין, שני ההורים יכולים להיות שותפים עתידיים בגידול הילדים שלהם, וזאת למרות שהם גרושים. אל תשכחו שהמטרה שלכם היא בין השאר, שהילדים שלכם לא יסבלו מתהליך הגירושין שלכם, ולכן אם זה חשוב לכם - פנו לגישור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה