יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

לוטודיל



חלום שלכם להתעורר בבוקר לקול צלצול הטלפון ומשמע קולה של אראלה המפורסמת ממפעל הפיס? ככל הנראה, זה החלום הרטוב של הרוב הגדול של הישראלים. זאת מדינה שקשה מאוד לחיות בה מבחינה ביטחונית ומבחינה כלכלית. לכן נחת בדמו זכיה בפרס עצום של מאות אלפי או מיליוני שקלים, תיתן לישראלי המצוי נחת רוח גדולה במיוחד. אבל, ברור שזאת פנטזיה שכל קשר שלה למציאות הוא דמיוני בהחלט. הסיכוי שלנו לזכות באמת בפרס הגדול של הפיס שיסדר לנו את החיים, הוא זעום. לאחר כמה שנים התקווה דועכת ואתם מבינים שככל הנראה לא תזכו. כיום, יש מענה לכל מי שמגיע למצב כזה של ייאוש, אבל לא רוצה לוותר על האפשרות לזכות בהגרלת הפיס. לתשובה זאת קוראים - מועדון לוטודיל.

מה השירות שמציע לכם מועדון לוטודיל?

מועדון לוטודיל מאפשר לכל אחד מהחברים בו להגדיל את סיכויי הזכייה שלו בפרס הגדול בהגרלות של מפעל הפיס, פי שניים ואפילו שלושה מונים. אתם וכלו להשתתף במספר העצום של כ300 הגרלות מפעל הפיס מידי חודש! החל בהגרלות קטנות שבהן הסיכוי לזכייה יחסית גבוה, אבל סכומי הזכייה נמוכים, ועד להגרלות הגדולות שניתן לזכות בהן במיליונים של שקלים חדשים. אתם גם תשתתפו בהגרלות קבוצתיות. אלא הגרלות שמצטרפים אליהם רק עם קבוצת אנשים גדולה, של חברי מועדון לוטודיל, ובהן סיכויי הזכייה בפרסים גדולים גדולים במיוחד.

למה לסמוך על המועדון?

המועדון בא לתת לכם שירות ולעשות לכם טוב – להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בלוטו עבור תשלום חודשי קטן יחסית. כיצד תוכלו לדעת שאפשר לסמוך מועדון לוטודיל:
·       
פעילות שקופה לחלוטין
·         שמירה מוקפדת על טפסי ההגרלות
·         הגרלות בפיקוח רואה חשבון
·         משלוח הטפסים בנאמנות עורך דין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה