יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

עורך דין המכון הרפואי



משרד הרישוי הוא משרד בעייתי במיוחד. קשה מאוד להתנהל מולו, מכיוון שהוא מתפקד בצורה לא יעילה ולא נעימה לכל מי שזקוק אליו. זה נכון לכל מה שקשור לעבודה העיקרית של משרד הרישוי: לתת רישיונות נהיגה לנהגים המתאימים לכך. כבר בתור צעירים אנחנו נתקלים בקושי להוציא רישיון נהיגה. צריך לעבור מספר רב של שיעורים, ולעיתים קרובות צריכים לעשות הרבה טסטים כדי לקבל את הרישיון המיוחל. משרד הרישוי מקשה מאוד גם על אנשים בעלי מגבלה רפואית לקבל רישיון נהיגה. הרבה מאוד אנשים שהם בעלי מגבלה רפואית כזאת או אחרת מופנים ממספר גורמים לבדיקות של המכון הרפואי. יש להמציא טפסים רבים, ולערוך בדיקות רפואיות – הן של המכון הרפואי והן בדיקות אצל גופים חיצוניים. לעיתים בסוף כל התהליך המייגע, נקבע שבגלל המגבלה הרפואית שהתגלתה ואוששה בבדיקות, אין לאפשר לאותו אדם לעלות על הכביש. מדובר על סוגיה משפטית סבוכה ומורכבת לעיתים קרובות. לכן, לבדכם לא תוכלו להפוך את ההחלטה של המכון הרפואי. רק עו"ד המכון הרפואי יוכל לעזור לכם לנצח ולהשיג את האשרה המיוחלת.

מי מופנה לבדיקה במכון?
עורך דין המכון הרפואי נתקל בהרבה מאוד סוגים של אנשים שמופנים לעבור בדיקות ולעבור ביקורת של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, לדוגמא:
  • נכים
  • מורשעי עבירות סמים ואלכוהול בנהיגה
  • בעלי בעיה בריאותית
  • מופנים לבדיקות מאת גילם
  •  ועוד...

ועדת ערר
לעיתים המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ממליץ למשרד הרישוי שלא לאפשר לאותו אדם לעלות על הכביש. ברשותם של אותם אנשים, שוודאי לא מרוצים מההחלטה, להגיש ערעור בוועדה, כ30 יום לאחר קבלת ההחלטה. בהגשת הערעור חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד המכון הרפואי הוא ידע אילו פרטים להדגיש כדי להצליח להפוך את ההחלטה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה