יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

מה התפקיד של ועדת ערר תל השומר?



כאשר אדם פונה אל ועדת ערר תל השומר, המשמעות היא שהוא ככל הנראה עבר בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, והתקבלה החלטה שלא לרוחו. כעת, הדרך היחידה לבטל את ההחלטה הזו או לשנות אותה, היא לפנות אל ועדת ערר תל השומר שהיא הגוף המוסמך להפוך את ההחלטה של המכון הרפואי. השאלה היא כמובן - איך מגישים ערעור בצורה נכונה? מהם הכללים שכדאי שנקפיד עליהם? ואיך מגבירים את הסיכויים שההחלטה תשתנה בעקבות כינוס הוועדה?

כמה צעדים שכדאי לשים לב אליהם
קודם כל, כשאתם פונים אל ועדת ערר תל השומר ודאו שאתם מראש מוכנים לחתום על טופס לוויתור סודיות רפואית. המכון הרפואי ככלל לא שולח מידע רפואי רגיש לגורמים אחרים, אלא אם הנבדק בעצמו מוכן לוותר על הסודיות הרפואית. זה תנאי מפתח לכך שהוועדה תקבל מראש את כל החומרים בעניינכם ותוכל לדון בהם באופן רציני.

כעת כדאי שגם תפנו לעורך דין שיוכל לייצג אתכם במסגרת של ועדת ערר תל השומר. זה צריך להיות עורך דין שמומחה בדיני תעבורה ויש לו כמובן ניסיון רב וחיובי בייצוג נהגים בוועדות הערר הללו. עורך הדין יעזור לכם לגבש את כל החומר לקראת הגשת הבקשה לערעור, וגם יבהיר לכם כיצד עליכם לדבר מול הוועדה - וכמובן שגם יוכל לדבר בשמכם ולייצג אתכם.

ומה עוד כדאי לדעת?
כשאתם יוצרים קשר עם ועדת ערר תל השומר דאגו לשלוח למה מראש את כל החומר שאתם צברתם. אם צריך, ובעצת עורך הדין, אזי לקראת ועדת ערר תל השומר גם תפנו לבדיקות מטעמכם דרך רופאים פרטיים שיוכלו לעזור בגיבוש חוות דעת מקצועית ששונה מזו שהתקבלה במכון הרפואי - וזה יכול להיות המפתח לקבלת החלטה חיובית בעניינכם בוועדת הערר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה