יום שלישי, 28 בפברואר 2017

ג'קוזי מתנפח



דרכים לתחזוקה תקינה של ג'קוזי 

אנשים רבים אוהבים לטבול במים חמים ומבעבעים. קיימות אפשרויות שונות המציעות זאת, אולם אין ספק כי ג'קוזי מתנפח נחשב לאחד מהנפוצים ביותר, שכן הוא מציע אופציות אחסון ותחזוקה זולות יותר. במתקן זה ניתן לעשות שימוש בכל זמן שחפצים, עם יתרונות לא פחותים מאפשרויות אחרות.
תחזוקה נכונה של ג'קוזי מתנפח חשובה בשמירה על יכולות תפעול תקינות וכן על מים נקיים. עקרונות חשובים בתחום זה כוללים ניקיון של הפילטרים וכן בדיקה של רמות כימיקלים שונים. חשוב מאוד לשמור על רמות מדויקות של כימיקלים, שכן קיימת סכנה בהופעת בקטריות שונות או בחלודה. 




הוספת כימיקלים – בכוונון רמות הכימיקלים של ג'קוזי מתנפח, חשוב להוסיף במקרה הצורך כימיקל אחד למים ולאחר מכן לחכות זמן מסוים לפני הוספת הכימיקל השני. דבר זה יאפשר פיזור יעיל ואחיד של הכימיקלים ויגביר את האפקטיביות שלהם. כמו כן, המתנה מורידה את הסיכון לתגובות כימיות לא רצויות שעשויות לעורר בעיות.

ניקיון הפילטר – הסרת לכלוך וגופים זרים מהפתחים חשובה ביותר לשמירה על מים נקיים. כאשר מתגלים פילטרים מזוהמים בג'קוזי מתנפח, חשוב להחליפם (ניתן לגלות פילטרים פגומים או כאלה שהפסיקו לעבוד, כאשר לאחר הניקוי שלהם הם מזדהמים שוב מהר).

מקלחת לפני הכניסה לג'קוזי – חפיפת השיער והימנעות מכניסה עם בגדים לג'קוזי יפחיתו את הסיכוי להופעת בקטריות שונות. כמו כן, התאמת טמפרטורות גבוהות יכולה לחסל גורמים זרים.
 ראוי לציין שילדים רבים עושים שימוש בג'קוזי מתנפח מסוג זה, שכן רמות הטמפרטורה ולחץ המים שבו ניתנות למרחב שינוי גבוה יותר. חשוב ללוות ילדים אלה בכניסה לג'קוזי ולהשאיר מבוגר אחראי בקרבת מקום. כמו כן, ניקיון בזמנים קבועים של הג'קוזי ימנע מחלות שונות מצד גורמים מזהמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה