יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

האח הגדול 3

האח הגדול 3 – הערות
האח הגדול 3 נפתח בצורה איטית משהו. השבוע הראשון לא היה מעניין מדי. למרות הנשיקות בהתחלה, כל צד נסוג לצד שלו והדיירים עדיין קצת מפחדים להסתכסך אחד עם השני.
אולם כעבור שבוע...
הגיע הסכסוך הגדול על התנ"ך. יורם כהן והדת היהודית מאחוריו, עם שחקן חיזוק מעצבן העונה לשם דנה רון. ומולו אחת המתמודדות היותר חזקות בתוך בית האח הגדול 3 – פרידה.



פרידה היא לא ילדה והיא גם לא נולדה אתמול. עבורה האח הגדול 3 זה עוד פרק בחיים, אחרי שהיא הספיקה לעבור במהלך חייה לא מעט דברים הרבה יותר קשים והרבה יותר מרגשים. עבורה האמת היא הדבר הכי חזק בחיים, מה עוד שקריאה זה כנראה צורך גופני בשירותים. פרידה לא מוכנה להתגמש, לא מוכנה לוותר ולא מוכנה להבליג. וזה לא מתוך עקשנות! אלא מתוך עיקרון.
פרידה היא מסוג האנשים שחזרו בשאלה. היא באה ממשפחה דתית ויודעת טוב מאד מה זה התנ"ך. מבחינתה נמאס לה כבר שאנשים אחרים קובעים מיהו אלוהים, איך צריך להתייחס אליו ומהו התנ"ך. היא למדה במהלך החיים שלה לפתח מערכת יחסים מלאה עם אלוהים. היא לא מוכנה שאף אחד ייכנס באמצע בינה לבין התנ"ך.
ואיך הגיבו שאר הדיירים?
עמיר הוא אחד הדיירים הכי רגשיים בתוך בית האח הגדול 3 והוא מחובר מאד ליורם. זה מאד הפריע לו, אבל הוא גם פחדן. במקום להתעמת עם פרידה הוא שלח את אלעד הגמד שיגנוב את התנ"ך ויחביא אותו.
עבור אלעד הגמד זה היה יותר מדי. הוא הרי צריך להרגיש אהוב ואהוד ולכן הסכסוכים והרכילויות בתוך הבית מאד הפריעו לו. הוא יודע שהוא אדם פגיע ולכן לא רוצה לקחת צד בסכסוך.



נופר לא נתנה ליורם מנוחה. דווקא היה נחמד לראות איך היא מאזנת את מאזן הכוחות, בדיוק כשכל הדיירים של האח הגדול כבר היו מוכנים לעשות הליאום על פרידה.
דנה רון היא סכסכנית לא קטנה. היא כמעט הצליחה להבעיר את האש. לי עוז כהן התגלה כבחור מאד לא יציב מבחינה רגשית. הוא והתאומות גיטר כמעט והלכו מכות.
עדכונים נוספים בהמשך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה